TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • S: 1994 Supra TwinTurbo (LHD-eurospec!) SOLGT!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

 #202169  av Cilius
 
Nå må noen ta ansvar å kjøpe denne bilen, finnes ikke en bedre holdt supra i Norge. Beskuet den ho Toyota i går, snygg bil, har ikke sett den på så nært hold siden den ble senket.

Hadde ikke jeg had husbygging på trappene så hadde den stått hjemme hos meg, må nok holde meg til 4Runner'n min jeg.

 #202185  av arctic_celi
 
Cilius skrev:Nå må noen ta ansvar å kjøpe denne bilen, finnes ikke en bedre holdt supra i Norge. Beskuet den ho Toyota i går, snygg bil, har ikke sett den på så nært hold siden den ble senket.

Hadde ikke jeg had husbygging på trappene så hadde den stått hjemme hos meg, må nok holde meg til 4Runner'n min jeg.
Ja du sier noe der... :)
Alle er enig om at dette er en av de bedre bilene som selges med tanke på hvem som har eid den osv osv...
og alle har unnskydlinger for at de ikke kan kjøpe bilen. :?

Jeg har min unnskydling jeg også:
KM: 164 000 <--- Med tanke på vidresalg
(jeg vet jo at denne bilen er gulle god, men det vet ikke neste eier)

Har faktisk ingen bedre unnskydling jeg :roll:

 #202194  av Andreazz
 
Jeg synes det er pussig at folk henger seg sånn oppi km.stand på biler? Har inntrykk av at det er noe som på "folkemunne" betyr at bilen er dårlig, opprusta, ihjelkjørt osv..
En bil som har vert demokjørt, leasa, hatt 5 eiere og rullet 30.000km kan være (og er) i dårligere stand en en entusiast eid bil som har godt over 100.000km. Det er ivertfall min mening!
MK3 Supraen min har nå ifølge km.telleren rullet 260.000km, noe som jeg mener er uvesentlig med tanke på bilens reelle tilstand.. :wink:

 #202270  av KK-ma70
 
Vil nesten si der er verre å kjøpe en "gammel" bil som har lav km stand. Hvem vet hvor lenge den har stått i parkert, og hva skjer med ting som står stille og ikke får smøring.... ting morkner eller blir sprøtt og blir dermed lettere ødelagt.

 #202274  av KK-ma70
 
164000km på 16år= 10250 km i året siden den var ny... ikke mye i mine øyne.

De fleste hær inne regner jeg med kjører iallefall over 15000km i året.
Selv kjører jeg over 20000 km i året. Har passert 25000 på 1år nå...

 #202296  av @lpher
 
Takker for alle positive kommentarer ;)

Det er en kjennsgjerning at kjørelengde er av MYE mindre betydning enn hvordan den er blitt behandlet i løpet av disse kilometerne. Man kan også lese hvilket liv en bil har hatt ved å vurdere fks. tilstanden på interiøret. Jeg vil nemlig bli MEGET overasket om du finner en Supra TT i norge som har penere interiør enn det min har...uansett kjørelengde! ;)

Jeg personlig kjenner bare til 1-2 kandidater...som begge har gått langt under halvparten av det min har...and im not telling! :D (og den ene ble sist omsatt for godt over 100k MER enn jeg forlanger ;))

 #203232  av Turbotrille
 
Har prøvd å ta ansvar her, men banken var ikke lysten på å samarbeide med meg, så da håper ihvertfall jeg at det er en annen som virkelig er interresert i en god supra som tar ansvar her.

 #203371  av @lpher
 
Turbotrille skrev:Har prøvd å ta ansvar her, men banken var ikke lysten på å samarbeide med meg, så da håper ihvertfall jeg at det er en annen som virkelig er interresert i en god supra som tar ansvar her.
Kjipt ja... Ser nemlig helst at Supran havner hos en ordentlig entusiast ja...

 #203702  av arctic_celi
 
Hei @lpher!

Lurer på om du har noen gode bilder av setene? Kan jo være greit å vise av de også.... litt nysjerrig på hvor slitt de er :wink:

 #203731  av @lpher
 
arctic_celi skrev:Hei @lpher!

Lurer på om du har noen gode bilder av setene? Kan jo være greit å vise av de også.... litt nysjerrig på hvor slitt de er :wink:
Nye bilder kommer ;)

Men om du vil vite det...så ser setene ut som om de ble tatt i bruk i fjor! :D

 #203736  av arctic_celi
 
@lpher skrev:
Nye bilder kommer ;)
:D
Takk takk ;)
@lpher skrev: Men om du vil vite det...så ser setene ut som om de ble tatt i bruk i fjor! :D
Hvordan er det mulig da??? Høres litt utrolig ut....
Må se det, før jeg tror det :shock: :D

 #203846  av @lpher
 
arctic_celi skrev: Hvordan er det mulig da??? Høres litt utrolig ut....
Må se det, før jeg tror det :shock: :D
Kjøp den...så skal du få med hemmeligheten om hvordan man behandler skinnseter! :D

 #203878  av arctic_celi
 
@lpher skrev: Kjøp den...så skal du få med hemmeligheten om hvordan man behandler skinnseter! :D
hehe :wink: ja.... frister ja... frister...

 #204255  av @lpher
 
Skal se om jeg kan få knipsa noen nye bilder snarest ;)

 #204823  av @lpher
 
Da er BRS-dekalene fjernet ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7