TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • S: 1994 Supra TwinTurbo (LHD-eurospec!) SOLGT!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

 #198761  av soltec
 
Toyrolla skrev:Veldig fin bil! Hadde jeg tjent godt så hadde jo denna vært perfekt! MEn det må nok vente en 5 års tid.. hehe
Da tror eg nok du må leite lenge etter et så bra eksemplar.

 #198841  av @lpher
 
T16REX skrev:Hvis du kjenner til noen som jobber i bank, som kan gi meg lån, så tar jeg den nydelige bilen din uten så mye som å blunke! :D :D
Er bare å kontakte en bank det da ;)

 #198842  av @lpher
 
Toyrolla skrev:Veldig fin bil! Hadde jeg tjent godt så hadde jo denna vært perfekt! MEn det må nok vente en 5 års tid.. hehe
Takker for den...men jeg regner med at bilen blir solgt før den tid...dessverre ;)

 #198843  av @lpher
 
soltec skrev: Da tror eg nok du må leite lenge etter et så bra eksemplar.
Takker ;)

 #198844  av T16REX
 
Litt off topic, da. Men. Hver eneste gang jeg kjører omkjøringsveien, så holder jeg på å kjøre av veien fordi jeg sikler så mye etter denne.

Desverre er jeg ikke kredittverdig, så blir nok ikke lån på meg nei. :cry:

Men en dag... Da skal jeg ha supra :twisted:

 #198876  av Stiansen
 
Haha :D Ser til sida jeg også, og kakker på sidemannen! "Eeeey, se den fete Supran da" :lol:

 #198955  av @lpher
 
T16REX skrev:Litt off topic, da. Men. Hver eneste gang jeg kjører omkjøringsveien, så holder jeg på å kjøre av veien fordi jeg sikler så mye etter denne.

Desverre er jeg ikke kredittverdig, så blir nok ikke lån på meg nei. :cry:

Men en dag... Da skal jeg ha supra :twisted:
Hihi...mange takk gutter ;)

Om man virkelig bestemmer seg...så får man det til på sikt...trust me on this ;)

 #198956  av @lpher
 
Stiansen skrev:Haha :D Ser til sida jeg også, og kakker på sidemannen! "Eeeey, se den fete Supran da" :lol:
Vi jabbes på msn?

 #198957  av @lpher
 
Editert bort lettmisforståelig utsagn ;)
Sist redigert av @lpher den 06 nov 2006 10:15, redigert 2 ganger totalt.

 #200400  av @lpher
 
Up ya go ;)

 #201600  av @lpher
 
350.000,- uten felger og stereo anyone? ;)

 #201602  av dca
 
faen altså...det militæret står ikke høyt i kurs hos meg nå nei!!

denne må da bli solgt fort skulle man egentlig tro...har folk slutta å handla supra eller!?

 #201890  av tore 95 tt euro spec
 
NÅ må du roe deg alf.. :wink: går du lenger ned i pris nå så anmelder jeg deg for innbruds pris på supra mkiv.. :D .bilen er jo verd langt mer en det..tenk å popp det blir å kjøpe en slik bil etter nyttår ,da avgiftene skyter i været...
skru prisen opp :wink:
Du kan ikke sove godt om natta nå :wink:
Om du selger den for denne prisen så gjør isåfall den kjøper'n et GIGA KUPP :!: :!:


mvh tore :wink:

 #201921  av @lpher
 
dca skrev: faen altså...det militæret står ikke høyt i kurs hos meg nå nei!!
I hear ya :)
dca skrev: denne må da bli solgt fort skulle man egentlig tro...
Rette vedkommende dukker nok opp etterhvert skal du se ;)
dca skrev: har folk slutta å handla supra eller!?
Neppe :D

 #201924  av @lpher
 
tore 95 tt euro spec skrev: NÅ må du roe deg alf.. :wink: går du lenger ned i pris nå så anmelder jeg deg for innbruds pris på supra mkiv.. :D .bilen er jo verd langt mer en det..
This i know ;)
tore 95 tt euro spec skrev: tenk å popp det blir å kjøpe en slik bil etter nyttår ,da avgiftene skyter i været...
skru prisen opp :wink:
Du er inne på noe da ;)
tore 95 tt euro spec skrev: Du kan ikke sove godt om natta nå :wink:
Om du selger den for denne prisen så gjør isåfall den kjøper'n et GIGA KUPP :!: :!:

mvh tore :wink:
Kan bare glemme å finne penere eurospec supra til salgs ja! :D
Jeg har foresten bilen inne hos den lokale toyota-forhandlern for å fixe noe småtteri...så den blir perfect til den nye eieren overtar :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7