TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Riper i lakken...

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc

 #194709  av cameleon
 
Hmm...
Hvorfor tar du ikke hellakkering i samme slengen da? Greia er jo såfremt bilen din ikke er nylig lakkert, at du kommer til å få en sinnsyk fargeforskjell, og det er i alle fall IKKE pent. satte på ei 94 frontleppe på mr2'en min som var nylakka, og det så rett og slett stygt ut siden frontfangeren var grå sammenlignet.

 #194788  av Skylar
 
Skulle til å si det samme men forventet ett svar om hvor jevlig dum eg var osv for det ville bli veldig dyrt osv osv så gadd ikkje..

Men saken er den at når eg tok opelen så betalte forsikringen ut det som var for skaden så dekket eg resten selv og fikk en relativ "billig" lakkering av den grunn :)

 #194791  av kimae
 
hmm...
Hvor mye tror dere det koster å hellakkere da?

Bilen erikke akkurat nylakkert, men har fått mye skryt for at den er fin i lakken, så tror ikke det blir så mye fargeforskjell... Den er jo tross alt svart...

 #194823  av Skylar
 
Beltate 11k mener eg å huske.. men blir jo ikkje hel lakkering.. og med det mener eg at dørlister og slikt ikkje blir lakkert.. ble ihvertfall ikkje det hos meg for da ville det bli mye mer arbeid og desto dyrere

 #267947  av Ovis
 
de ripene der så litt for grove ut til att de kan slipes/rubbes bort.. du får kansje kamuflert dem litt, men borte bli de ikke.