TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Carina E 95`

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #297477  av Carina_E
 
noen til...
Vedlegg
skrått bakfra
skrått bakfra
bilder5 131.jpg (4.25 MiB) Vist 507 ganger
bilder5 132.jpg
bilder5 132.jpg (3.53 MiB) Vist 505 ganger
bilder5 133.jpg
bilder5 133.jpg (3.74 MiB) Vist 505 ganger
 #297478  av Carina_E
 
dette er sånn det ser ut foreløpig.. er forsatt mye pussing igjen da.... :)
 #297486  av Zepticon
 
Herlig å se at noen tar steget helt ut :D
Men som designer er det en liten ting jeg vil pirke på, og det er at du burde ha litt større vinkelforandringer mellom hoveddelen på bakfangeren, og leppe delen.
Dersom du ser fronten fra siden så er det en klar vinkel mellom de to delene og denne burde du etter min mening prøve å gjenskape bak :)
Ville også prøvd å gjøre den mindre firkantet og bryte opp den store flaten siden siden det ikke finnes noen tilsvarende andre plasser på bilen :)
 #298918  av Carina_E
 
Takk for tilbakemelding.. :) alltid likke hyggelig det..
kan være enig med i det at den flaten er litt stor, men jeg tror den blir sånn i første omgang. har litt planer om å forandre litt på frontfangern også... :wink:
 #318691  av Carina_E
 
Nå er bilen levert på hugger`n idag.. :cry:

Men alt som er gjort med den blir overflyttet til den nye etterhvert.. 8)
 #318707  av celicat23
 
Carina_E skrev:Nå er bilen levert på hugger`n idag.. :cry:

Men alt som er gjort med den blir overflyttet til den nye etterhvert.. 8)
Føkk! Jeg leste den første linja og tenkte "faen, skal vi ikke få se den ferdig noen gang!?" Godt og høre det kommer en til :)
 #318714  av Carina_E
 
he he. jada, skal få se den ferdig, en eller annen gang.
Ting tar bare veldig lang tid her.
 #318746  av lasse
 
Sånn den egentlig så ut ja! Så jo ikke akkurat sånn ut der den sto nedplukka i garasjen...
Var litt gromlyd i den eksosen ja, dama spiller filler av høyttalerene sine for å prøve å overdøve, men får det ikke til :wink:
 #318787  av Carina_E
 
lasse skrev:Sånn den egentlig så ut ja! Så jo ikke akkurat sånn ut der den sto nedplukka i garasjen...
Var litt gromlyd i den eksosen ja, dama spiller filler av høyttalerene sine for å prøve å overdøve, men får det ikke til :wink:

Ja det var sånn det egentlig så ut, men ikke så lett å se det etter nedplukkinga nei, hehe


Du har fått montert eksosen ja. Ja det er skikkelig lyd i det. Får bare håpe at hu ikke får noe varige meen av lyden da.. He he. Gikk det greit å få på plass eller?
 #318789  av Carina_E
 
Legger ut noen triste bilder fra hugger`n igår. :cry:
Vedlegg
Forfra ferdig nedplukket
Forfra ferdig nedplukket
bilder5 044.jpg (244.84 kiB) Vist 505 ganger
Bakfra ferdig nedplukket
Bakfra ferdig nedplukket
bilder5 047.jpg (391.2 kiB) Vist 504 ganger
AAUUU!!!
AAUUU!!!
bilder5 054.jpg (208.67 kiB) Vist 503 ganger
Se jeg flyr..
Se jeg flyr..
bilder5 058.jpg (264.3 kiB) Vist 503 ganger
Siste bilde jeg har av denne bilen=(
Siste bilde jeg har av denne bilen=(
bilder5 066.jpg (170.96 kiB) Vist 504 ganger
 #318792  av lexusmann
 
Trøste deg med at det kanskje er noen andre som trenger noen deler(det som er igjen), så kan de jo bare spørre deg! :wink: Du vet jo hva som var igjen, eller si hvor den står...
 #318793  av Carina_E
 
lexusmann skrev:Trøste deg med at det kanskje er noen andre som trenger noen deler(det som er igjen), så kan de jo bare spørre deg! :wink: Du vet jo hva som var igjen, eller si hvor den står...

Det er sant, jeg har fortsatt en del med deler igjen ja, og bilen ble levert på Nes Bilopphoggeri, men de sa det ikke var så mye mer de kom til å ta av den. Han sa ha regna med at den ble pressa i løpet av denne uka her.
 #318812  av Thomas S
 
Den så jo igrunnen ganske strøken karroserimessig :?
Trist syn det der :(
 #318823  av lexusmann
 
Ingen som trenger noen carina e dører??så helt strøken ut ja...
 #318828  av lasse
 
Carina_E skrev:
lasse skrev:Sånn den egentlig så ut ja! Så jo ikke akkurat sånn ut der den sto nedplukka i garasjen...
Var litt gromlyd i den eksosen ja, dama spiller filler av høyttalerene sine for å prøve å overdøve, men får det ikke til :wink:

Ja det var sånn det egentlig så ut, men ikke så lett å se det etter nedplukkinga nei, hehe


Du har fått montert eksosen ja. Ja det er skikkelig lyd i det. Får bare håpe at hu ikke får noe varige meen av lyden da.. He he. Gikk det greit å få på plass eller?

Hehe, hun klarer seg nok, bedre enn å sitte å lukte på eksosen ihvertfall...
Gikk kjempefint å få på plass, gikk på et par timer på søndagen :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21