TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Carina E 95`

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #363157  av Acidron
 
Ja jeg regna med det etter at jeg hadde prestert å se på feil bilde:P Så på den nederste av de 2 siste bildene og det hva visst photoshoppa så jeg :P
Da har du samme senk som meg og felger. Jeg sliter litt med at bilen min er så lav bak så jeg vurderer å få tak i 30 eller 35mm og sette på bak siden det er så stor forskjell på høyden, det er ikke like ille på din som på min ser jeg...

Men det var en pen Carina, det skal du ha : D
 #364352  av SupraJensen
 
Acidron skrev:Ja jeg regna med det etter at jeg hadde prestert å se på feil bilde:P Så på den nederste av de 2 siste bildene og det hva visst photoshoppa så jeg :P
Da har du samme senk som meg og felger. Jeg sliter litt med at bilen min er så lav bak så jeg vurderer å få tak i 30 eller 35mm og sette på bak siden det er så stor forskjell på høyden, det er ikke like ille på din som på min ser jeg...

Men det var en pen Carina, det skal du ha : D
er senkesettet godkjent så er d bare å kappe en ring framme og dermed er den bedre (utsendemessig) :wink:
 #364353  av SupraJensen
 
Carina_E skrev:Her kommer det noen nye bilder.... :D
Det ble samme sted som jeg tok av den gamle Carinaen min..
MEGET fin bil 8) du har nåk gjort d rette med bilen for å si d sånn :wink:
 #364491  av Acidron
 
SupraJensen skrev:
Acidron skrev:Ja jeg regna med det etter at jeg hadde prestert å se på feil bilde:P Så på den nederste av de 2 siste bildene og det hva visst photoshoppa så jeg :P
Da har du samme senk som meg og felger. Jeg sliter litt med at bilen min er så lav bak så jeg vurderer å få tak i 30 eller 35mm og sette på bak siden det er så stor forskjell på høyden, det er ikke like ille på din som på min ser jeg...

Men det var en pen Carina, det skal du ha : D
er senkesettet godkjent så er d bare å kappe en ring framme og dermed er den bedre (utsendemessig) :wink:

Har ikke fått det godkjent enda : (
Har du kappa en ring på fjøra foran? Ble det kjørbart etterpå?
Sist redigert av Acidron den 27 jul 2010 21:52, redigert 1 gang totalt.
 #364493  av SupraJensen
 
Acidron skrev:
SupraJensen skrev:
Acidron skrev:Ja jeg regna med det etter at jeg hadde prestert å se på feil bilde:P Så på den nederste av de 2 siste bildene og det hva visst photoshoppa så jeg :P
Da har du samme senk som meg og felger. Jeg sliter litt med at bilen min er så lav bak så jeg vurderer å få tak i 30 eller 35mm og sette på bak siden det er så stor forskjell på høyden, det er ikke like ille på din som på min ser jeg...

Men det var en pen Carina, det skal du ha : D
er senkesettet godkjent så er d bare å kappe en ring framme og dermed er den bedre (utsendemessig) :wink:

Har ikke fått det godkjent enda : (
Har du kappa en ring på demperen foran? Ble det kjørbart etterpå?
Har nåk sett en carina med kappa fjære etter godkjenning og ingenting er oppdaga enda ivertfall (mange år senere) :wink:
prøv først med en halv ring, deretter er d bare smak og behag;) jeg har ikkje gjort det, men en kompis av mæ, og han tok vel nesten en ring, og den er megetfin å kjøre :wink: men huska at du ikkje skal kunne vrikle på fjæra når bilen er jekka opp, for da har du kappa for mye!:P
 #365371  av Acidron
 
Kan det stemme jeg så din bil på Terningmoen 03.08.10?
 #365469  av Carina_E
 
Acidron skrev:Kan det stemme jeg så din bil på Terningmoen 03.08.10?
det kan stemme veldig bra det ja. er på Landsskytterstevnet med guttungen. blir her til lørdag da han har skutt seg til finalen.... :D :D :D
Bilen står her ute idag også...
 #365678  av Acidron
 
Så den i dag også : D
Var med på landskytterstevnet selv :P
Var med i finale i dag, men den trenger vi ikke å snakke mer om :P
 #371082  av Carina_E
 
Da er bilen solgt... :(
 #433967  av brommis
 
hei hvor har du funnet styling til Carina og hvor er lyktene skaffet? rå bil :D
 #433995  av commen
 
brommis skrev:hei hvor har du funnet styling til Carina og hvor er lyktene skaffet? rå bil :D

Jeg har et sett med slike baklykter liggendes hvis du er interessert ;)
 #437101  av Carina_E
 
brommis skrev:hei hvor har du funnet styling til Carina og hvor er lyktene skaffet? rå bil :D

Hei.. =)
Stylinga er selvlaget. og lykte er kjøpt fra et firma i Tyskland som er desverre konkurs. Tror ikke du får tak i de lyktene nye lenger. Men sikkert noen som har brukt som selger..

commen skriver at han har et sett med baklyktene.. =) =)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21