TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 EN MIN. "Ny"motor innkjøpt + nye bilder

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #199395  av ure
 
MR2
Vedlegg
mercedes 008.jpg
mercedes 008.jpg (285.43 kiB) Vist 2989 ganger
Sist redigert av ure den 12 apr 2013 20:47, redigert 2 ganger totalt.

 #199397  av ure
 
DEN ANDRE MR2 EN MIN
Vedlegg
mercedes 014.jpg
mercedes 014.jpg (275.37 kiB) Vist 2982 ganger

 #199406  av ure
 
MR 2 MK1ene mine,den røde ble påkjørt av en R1 og venter på fosikringsoppgjør ennå.... Den hvite kjøpte jeg nettopp,er den gjenlevede fra "tvillinkrasj". Begge bilene skal fixes,den hvite først ved hjelp av en delebil som jeg har....

 #199424  av sethro
 
Stakkars fine mr2`n! :shock: :( :cry:

 #199447  av sindrejl
 
ure skrev:MR 2 MK1ene mine,den røde ble påkjørt av en R1 og venter på fosikringsoppgjør ennå.... Den hvite kjøpte jeg nettopp,er den gjenlevede fra "tvillinkrasj". Begge bilene skal fixes,den hvite først ved hjelp av en delebil som jeg har....
kjente faktisk igjen den fra tvillingkræsjen før du skrev det ja :) Stakkars meg fikk jo mareritt etter å sett bildene fra kræsjen. Lille skallen min tåler ikke se to mr2'er ødelagt på en gang :cry:

 #202036  av Teamany
 
halla,

Tvillingkræsj??hmm...
Va to Stykker som kæsja sine Mr2`er ( Type Mk1 ) på Radøy utafor Bergen.
Etter det eg har hørt så va det eine personen som eigde begge bilene, sku bare ut å "teste" kor fort de gikk!!!.... :shock:

De Stod lenge på ein Best BensinStasjon på Fyllingsnes ( Ute her så eg bur ja ).
Va å såg på de nesten hver dag..hehe...

 #202046  av Pgus
 
Feil, han eide bare den ene, men kjøpte den andre etter at begge var vrak..

Han var uheldig og fikk hjulet utenfor vegen, den andre lå rett bak... Pang
Gikk ikke spesielt fort heller, men siden det var sportsbiler, antok jo "alle" det uansett... :x


Tror han ga opp og plukket deler av den som var vrak, og vraket den (jeg kjøpte noen deler)

Ure kjøpte den av de som ikke ble vraket.

 #202074  av Teamany
 
hmm...oki, så man ska ikkje tro på alt man hører??...hehe...

Ure gjort en god del med bilen da, fordi begge va knust!

Men, Det er fint at Bil`n e på veien igjen, eller nesten da..
mangler bare eit par små ting så er du på vei igjen Ure.
Keep it going :twisted:

 #202079  av James
 
Teamany skrev:Ure gjort en god del med bilen da, fordi begge va knust!
Det er riktig! Den hvite er på veien igjen allerede. Ser den nesten hver dag jeg kjører innom Os... :)

 #202810  av ure
 
Den kom på veien tirsdag 10/10 06 ja... Bruker den til jobb hver dag :lol: Bilen er ferdig retta og hjulstilling er tatt, stortsett bare lakk og noen småting igjen :lol: :lol:
Vedlegg
mercedes 024.jpg
mercedes 024.jpg (259.4 kiB) Vist 2985 ganger

 #202814  av ure
 
8)
Vedlegg
mercedes 023.jpg
mercedes 023.jpg (224.38 kiB) Vist 2979 ganger

 #203266  av villejan
 
Hei Ure.
Den andre bilen du har ståendes, vurderer ikke å få fikset den og? jakter etter en Go`bil:)

 #211935  av ure
 
Da har jeg endelig klart å mase meg til å få en takst på den røde MR2en, vet ikke beløpet ennå men nå kan jeg begynne å fixe den opp til våren kommer. Ellers nekter motpartens selskap å ta på seg skyld før politidokumentene er klare, til tross at det blir rettsak i slutten av januar der MC fører er tiltalt for uaktsom kjøring ( skulle kjøre forbi en kø på bakhjulet med passasjer) og jeg har status som fornermet. (svingte til venstre) Den hvite (og litt røde) er bruksbil for tiden,og har svest det som var av rust,tectylert alt som er utsatt for rust, skiftet høyre nav forran (skadet i smellen og ble merog mer ulyder i).Har igjen å skife reg.rem, godkjenning og lakk av fronten, siden blir det vel salg når den røde er på veien igjen :wink:

 #211938  av ure
 
den røde
Vedlegg
mr2 bilen 001.jpg
mr2 bilen 001.jpg (298.39 kiB) Vist 2979 ganger

 #211940  av ure
 
:cry:
Vedlegg
mr2 bilen 002.jpg
mr2 bilen 002.jpg (262.85 kiB) Vist 2980 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7