TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fant en løs ledning, men finner ikke motparten :(

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #202535  av wickeddark

Er den som jeg holder i hånden. Den ligger der jeg har tegnet inn ringen i det andre bildet... Har holdt på i snart 1 time å klarer ikke å finne motparten.
Vedlegg
Lausledning.jpg
Lausledning.jpg (41.92 kiB) Vist 623 ganger
Lausledning2.jpg
Lausledning2.jpg (28.88 kiB) Vist 623 ganger

#202536  av Gt-4-Ever

Har samme løse ledning...lurer på hvor den skal jeg også :p

#202537  av Gt-4-Ever

Har du A/C? Tror kanskje den har med det å gjøre, jeg har ikke men ledningen kan jo være der forde, slik som med grøftelysene :) Dette tror jeg, men vet som sagt ikke. CelicaTurbo - Hjelp oss! :D

#202541  av larsst185

jeg har\hadde ac men denne ledningen henger løst hos meg og

#202543  av wickeddark

Ja jeg har ac. Men om den henger løst der på 2 andre biler, så regner jeg med den kanskje skal være sånn da?

#202563  av Andy_Celica

Det kan vel hende at det er den ledningen som kobles på icen hvis du har gt4 cs,og kan da hende at toyota brukte samme ledningsnett på csog gt4

#202565  av Ã¸xseth

er ikke det en slik ledning som de bruker når de skall søke etter feil på det eletriske i bilen?

#202570  av sindrejl

har masse slike løse kontakter i bilen og noen skal til a/c som er bortevekk og noen er diagnosekontakter.

#202626  av CelicaTurbo

Jeg mener også ha ha sett den kontakten der løs, og det er ikke den eneste i motorrommet.. hva den kontakten er tiltenkt aner jeg ikke med det er ikke AC ihvertfall.. heller ikke CS-intercooleren for den pluggen er vesentlig mindre.

#202627  av grimfer

Jeg har også en slik! Den bare henger der, ensom og forlatt.

#202637  av celicat23

Har vært flere løse kontakter i alle toyota'ene jeg har hatt. Ser ut som de har funnet ut at det billigste er å bruke samme ledningsnett i alle bilene, så de som har minst utstyr får en del løse kontakter som ikke går til noe som helst. Greit nok det, selv om man blir litt skeptisk når man plutselig finner en kontakt man TROR skal noe sted :)

#202678  av wickeddark

Hehe, ja som jeg. Drev å lette som en tulling i motorrommet...

#202679  av wickeddark

Kan noen forresten identifisere den jeg har merket med en blå ring? Ser det er en tommelskrue der. Ville gjettet på en boostcontroller, men bør ikke den være koblet til wg isåfall?
Vedlegg
Lausledning.jpg
Lausledning.jpg (42.02 kiB) Vist 512 ganger

#202900  av GT4 CS

Den som er ringet med blå er til og justere tomgang når du har aktivert ac

#202906  av GT4 CS

Den som er ringet med blå er til og justere tomgang når du har aktivert ac