TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fy Fa** nÃ¥ er jeg lei microsoft aktivering

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #204459  av Rømmling

gikk ikke å aktivere over nettet så måtte jeg ringe. når jeg har tastet inn 9grupper med 6 tall i vær å venter på svar så blir jeg brutt.
ringer inn en gang til må taste inn alt på nytt . så får jeg svar og må lese opp alt en gang til. så klart på engelsk. denne gangen mens jeg hører norske folk i bakgrunden snakke,
så beklager de at systemet deres er treigt og jeg blir satt på vent til de får til kode til meg

OG JEG SITTER Ã… VENTER ENDA :evil: :evil: :evil:

#204460  av Rømmling

fY F*** det tar sin tid det derre. rakk jo å skrive hele posten mens jeg satt på vent jo. med en hånd.

Når de ikke funker å regge på nettet så kan man bare få snakke direkte mener jeg da. for har ringt inn mange ganger (jobber i kommunen/IT)og det har enda ikke funket å ringe å klare det uten å snakke med noen,

sitte å ført skrive inn alle nr. og så lese dem opp etter på. så få opplest en ny kode etter på.