Til salgs: '84 Celica Supra 2.8i
Legg innLagt inn:08 nov 2006 21:19
Prosjekt, bilen har blitt kjørt til oslo 4 år, og bærer preg av dårlig vedlikehold. Selges til langt under delepris, da jeg hadde tenkt den som banebil, men ikke får tid, og min '83 ikke trenger deler. (=Toyota; get it??)
Karosseri: Vanlig rust, dvs:
Overflaterust rundt frontrute, takluke og på andre utsatte steder. Dørside førerdør løsnet i underkant, hull i kanal foran bakhjul og i forskjermenes skjermbuer, hull i brønn bak bakhjul v.side, rust rundt bensinlokk. Estimerer ca. 20-30t sveising, dvs. ikke umulig.
Relativt helt, men noe møkkete interiør.
Motor: Forrige eier spant et rammelager, og gjorde rep. provisorisk. Liten ulyd over 4-5000 rpm. Starter og går greit. Nyere dynamo og tenningsmodul. Drivverk har litt synging, men det i følge Toyota justeringssak. (shims i diff.) Jeg har ikke hatt den på skilter, og de ble levert for 3 år siden. Ingen heftelser. Bilen har stått mer eller mindre tildekket ute siden, så bremser bør sjekkes.
Noen som vil ha det morro?
7000,- eller bud, bilen må vekk før vinteren.
Må hentes i Tønsberg-området, send mail til bjorn.odegard ATT gmail.com så sender jeg flere bilder av vidunderet.
Karosseri: Vanlig rust, dvs:
Overflaterust rundt frontrute, takluke og på andre utsatte steder. Dørside førerdør løsnet i underkant, hull i kanal foran bakhjul og i forskjermenes skjermbuer, hull i brønn bak bakhjul v.side, rust rundt bensinlokk. Estimerer ca. 20-30t sveising, dvs. ikke umulig.
Relativt helt, men noe møkkete interiør.
Motor: Forrige eier spant et rammelager, og gjorde rep. provisorisk. Liten ulyd over 4-5000 rpm. Starter og går greit. Nyere dynamo og tenningsmodul. Drivverk har litt synging, men det i følge Toyota justeringssak. (shims i diff.) Jeg har ikke hatt den på skilter, og de ble levert for 3 år siden. Ingen heftelser. Bilen har stått mer eller mindre tildekket ute siden, så bremser bør sjekkes.
Noen som vil ha det morro?
7000,- eller bud, bilen må vekk før vinteren.
Må hentes i Tønsberg-området, send mail til bjorn.odegard ATT gmail.com så sender jeg flere bilder av vidunderet.