TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN- klistremerker?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #206895  av Olz1

Hva om vi kunne fått noe slags klistremerker eller noe lignende til å ha på bilen, i ruta f.eks. hvor det står ts-ogn eller no, så kan vi "kjenne" igjen hverandre på veien og sånn...? Tror jeg hadde vært ganske kult. De i AVCN (Audi Volkswagen Club Norwegen) har jo det...hvorfor ikke vi? Bare en sånn liten stripe eller no hvor det står TS-OGN.no eller da Toyota Sortscar Owners Group Norway....Hva sier folket?

#206896  av Akopley

Søk litt i forumet så finner du ts-ogn klistremerker

#206898  av cameleon

Slike foliemerker har vi vel hatt en to, tre år nå vil jeg tro. Om ikke mer. :wink:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 33&start=0

#206906  av CelicaTurbo

jepp, men jeg har knapt noen igjen og har sendt forespørsel etter nye merker men har fremdeles ikke fått prisen på chrome-merker til tross for en purring.. litt snodig for leverandøren har vært meget greie å handle med tidligere men en telefon løser vel den saken.

#206919  av Rømmling

bare i crom eller?
jeg er intressert i speilvent til å ha på innsiden av vindu

#206922  av Kilgallon

Hvorfor skal du ha det på innsiden da?

#206931  av CelicaTurbo

Bare chrome jeg ikke har fått pris på ja. Speilvendte merker er jeg ikke sikker på om jeg vil bestille inn av og i så tilfellet blir det ganske få. Forrige gang var interessen for det ganske laber og nytten er heller ikke spesielt stor for merkene sitter ganske bra på utsiden også..

#206937  av Rømmling

vis det er eneste crom som blir bestilt så er det greit.
da blir det crom, har vel ikke så mye å si vell.

#206940  av Kilgallon

Crome er jo uansett det fineste, synes jeg da.

#206951  av CelicaTurbo

blir også bestilt sølvgrå og blanke sorte merker, men det blir ikke bestilt noe som helst før jeg har fått et komplett pristilbud som jeg kan forholde meg til :)