TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SmÃ¥ julegavetips til Supra(eieren?)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #24233  av @lpher
 
Disse skal din lokale Toyota forhandler klare å skaffe hevdes det...
http://mkiv.com/tmp/aluminum_gauge_bezels/

Endel småtteri her....
http://www.whifbitz.co.uk/supraaccessories.htm

Supra 2004 kalender må jo være noe for entusiasten? ;-)
http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

Eller kanskje 'Supra Nationals Video - TX2K3' hadde vært noe? ;-)
http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

Litt småsnacks til interiøret kanskje? ;-)
http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

...og for ikke å glemme denne ;-)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1574

Noen andre som har noen tips? ;-)

@lpher

 #24267  av erling
 
Hehe.. Kun $975.00 for et ratt... Løp og kjøp.. :D
 #24380  av 2fast4u
 
@lpher skrev:Disse skal din lokale Toyota forhandler klare å skaffe hevdes det...
http://mkiv.com/tmp/aluminum_gauge_bezels/

@lpher
Hei. Sjekket dette delenr. - Resultat: Orginal del utgått :!: :!:
Er det noen andre som vet hvor man får tak i slike :?:


Mvh Steinar :wink:
 #24414  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Hei. Sjekket dette delenr. - Resultat: Orginal del utgått :!: :!:
Er det noen andre som vet hvor man får tak i slike :?:

Mvh Steinar :wink:
--------------------------------

First off...welcome...og du får presentere deg da....kan ikke si jeg har hørt om bilen din før? ;-) ...and pics please ;-)

--------------------------------

Da er faren stor for at de nylig har gått ut av produksjon...but fear not...WhifBitz ser ut til å ha på lager enda ;-)

http://www.whifbitz.co.uk/supraaccessories.htm

£55 UKP...overkommelig det da? ;-)
Original toyotadel også...

Send Paul en mail å spørr hva han skal ha i frakt da?
sales@whifbitz.co.uk

@lpher

Jeg hadde også kjøp ett sett med slike, hadde det ikke vært for at dashen min er lakkert sølv allerede ;-)
 #24429  av 2fast4u
 
@lpher skrev: --------------------------------
First off...welcome...og du får presentere deg da....kan ikke si jeg har hørt om bilen din før? ;-) ...and pics please ;-)
--------------------------------

@lpher
Hei-hei.
Er ny på dette forum ja, var egentlig ikke klar over at det fantes noen slik "Owners Group", - selv etter 16 år i Toyota orginasjonen.
Der ser man hvor mye man følger med hva som skjer ute i verden. :idea:
Fant tilfeldig dette fora når jeg søkte etter nytt til/om Supra på nett.
Og har faktisk brukt store deler av helgen til å pløye igjennom det som er skrevet på disse sidene, her er det mye bra informasjon og mange utrolig fine Toyota-biler :!: Virker og som Dere er ett godt sammensveiset gjeng som er aktiv på disse siden.
Er ikke så stø med å lime inn bilder og slikt, men driver på og skriver ned litt informasjon om bilen som jeg sender til kristian@ts-ogn.no slik at han får plassert dette riktig.
Bestemte meg allerede sommeren `93 -En slik bil skal jeg ha!- men prisene har vært sinnsyke for oss vanlige dødelige, men nå -endelig- har jeg råd til denne.
Og valget var enkelt når en venn av meg kom over denne nede i Berlin nå nylig.
Bilen er "Renaissance Red" og engentlig meget fin -Kjempefornøyd- :D
Jeg var i utgangspunktet på leting etter en svart TT, bilen er en såkalt "Liebhaber"bil = entusiastbil, så det var enkelt å bestemme seg når han ringte fra Tyskland.

Jeg skal prøve å få kloret ned noe mer senere, begynner og bli seint nå. 8)

[/img]
Vedlegg
2 FAST 4U_5.jpg
2 FAST 4U_5.jpg (44.6 kiB) Vist 5412 ganger
 #24430  av chris
 
2 FAST 4U skrev:
@lpher skrev: --------------------------------
First off...welcome...og du får presentere deg da....kan ikke si jeg har hørt om bilen din før? ;-) ...and pics please ;-)
--------------------------------

@lpher
Hei-hei.
Er ny på dette forum ja, var egentlig ikke klar over at det fantes noen slik "Owners Group", - selv etter 16 år i Toyota orginasjonen.
Der ser man hvor mye man følger med hva som skjer ute i verden. :idea:
Fant tilfeldig dette fora når jeg søkte etter nytt til/om Supra på nett.
Og har faktisk brukt store deler av helgen til å pløye igjennom det som er skrevet på disse sidene, her er det mye bra informasjon og mange utrolig fine Toyota-biler :!: Virker og som Dere er ett godt sammensveiset gjeng som er aktiv på disse siden.
Er ikke så stø med å lime inn bilder og slikt, men driver på og skriver ned litt informasjon om bilen som jeg sender til kristian@ts-ogn.no slik at han får plassert dette riktig.
Bestemte meg allerede sommeren `93 -En slik bil skal jeg ha!- men prisene har vært sinnsyke for oss vanlige dødelige, men nå -endelig- har jeg råd til denne.
Og valget var enkelt når en venn av meg kom over denne nede i Berlin nå nylig.
Bilen er "Renaissance Red" og engentlig meget fin -Kjempefornøyd- :D
Jeg var i utgangspunktet på leting etter en svart TT, bilen er en såkalt "Liebhaber"bil = entusiastbil, så det var enkelt å bestemme seg når han ringte fra Tyskland.

Jeg skal prøve å få kloret ned noe mer senere, begynner og bli seint nå. 8)

[/img]
jeg må bare få si: nyyyyydelig bil!!! Er det gjort noe med den? motormessig og sånn?

Ja, vi er en godt sammensveiset gjeng, og skal sveises ennå mer sammen på stortreffet til våren. Men vi er veldig åpne for nye medlemmer også, så du (eller noen andre for den saks skyld) må ikke føle deg utenfor :)

 #24435  av Ninjamannen78
 
Det der sorte TRD rattet va jo heilt rått.. Det va jo airbag i det også. Noen som veit ka det koste å bytte ratt? Må/Bør vel gjøres av autoriserte karer eller?

 #24438  av sindrejl
 
hey, velkommen :) Flott bil!!

 #24454  av chris
 
Ninjamannen78 skrev:Det der sorte TRD rattet va jo heilt rått.. Det va jo airbag i det også. Noen som veit ka det koste å bytte ratt? Må/Bør vel gjøres av autoriserte karer eller?
Airbag må vel taes av "autorisert personell" ja. Er vel fare for at de skal eksplodere i trynet på deg, eller feilmonteres, etc.

 #24490  av Erlend
 
Velkommen til TS-OGN, 2 Fast! Utrolig flott Supra du har der, den fargen var bare helt vilt rå... Får virkelig frem linjene i bilen! Håper du er innom en del fremover, så skal vi ta deg godt i mot :)
Dette blir vel Supra mkIV nr 2 her på forumet, etter Alf :) Flott!
 #24513  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Hei-hei.
Er ny på dette forum ja, var egentlig ikke klar over at det fantes noen slik "Owners Group", - selv etter 16 år i Toyota orginasjonen.
Der ser man hvor mye man følger med hva som skjer ute i verden. :idea:
Fant tilfeldig dette fora når jeg søkte etter nytt til/om Supra på nett.
Gutter! ...vi må bli bedre på PR biten med andre ord! ;-)
2 FAST 4U skrev: Og har faktisk brukt store deler av helgen til å pløye igjennom det som er skrevet på disse sidene, her er det mye bra informasjon og mange utrolig fine Toyota-biler :!:
Whoa...da har du sikkert lest en del nyttig...og masse unyttig av det vi har postet?! ;-)
2 FAST 4U skrev: Virker og som Dere er ett godt sammensveiset gjeng som er aktiv på disse siden.
True...sjelden sammensveiset vil jeg si.... ;-) ....noen er 'litt vel' sammensveiset da...nahh...just kidding ;-)
2 FAST 4U skrev: Er ikke så stø med å lime inn bilder og slikt, men driver på og skriver ned litt informasjon om bilen som jeg sender til kristian@ts-ogn.no slik at han får plassert dette riktig.
Bra...looking forward to it... ;-)
2 FAST 4U skrev: Bestemte meg allerede sommeren `93 -En slik bil skal jeg ha!- men prisene har vært sinnsyke for oss vanlige dødelige, men nå -endelig- har jeg råd til denne.
Might i enquire...as to how much herligheten kom seg på? ...om summen tåler dagens lys that is? ;-)
2 FAST 4U skrev: Og valget var enkelt når en venn av meg kom over denne nede i Berlin nå nylig.
Bilen er "Renaissance Red" og engentlig meget fin -Kjempefornøyd- :D
Ahh...bra...Renaissance Red er den ene rødfargen på Supra som kom med flerlags klarlakk...good for you ;-)
2 FAST 4U skrev: Jeg var i utgangspunktet på leting etter en svart TT, bilen er en såkalt "Liebhaber"bil = entusiastbil, så det var enkelt å bestemme seg når han ringte fra Tyskland.
Historien høres kjent ut ja...jeg lette i 4-5 måneder jeg...før jeg fant min egen entusiastbil ;-)
2 FAST 4U skrev: Jeg skal prøve å få kloret ned noe mer senere, begynner og bli seint nå. 8)
Cool... ;-)

[/img][/quote]


@lpher

 #24517  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Det der sorte TRD rattet va jo heilt rått.. Det va jo airbag i det også. Noen som veit ka det koste å bytte ratt? Må/Bør vel gjøres av autoriserte karer eller?
Har hørt mye om det der rattet....og sjekket litt opp om det engang....

Rattet er en original Toyota/TRD-del....som er laget for å passe til 'late model' Supras...1996-2002. Disse bilene har en litt annen type airbag kontakt en vår 'early type'...HOWEVER....det lar seg gjøre å koble om disse...sies det...og jeg ser det er mange i usa som har gjort det...til og med en i sverige så jeg sist her i forrige uke...

Trouble is...de gir omtrent zero warranty for at det funker på en early-type Supra ;-)

De nevner også at det i USA ikke er godkjent fir gatebruk....dont know why...fordi det er en vanlig TRD aftermarket del...solgt i Japan til vanlige gatebiler...

Likeledes så mister du cruisecontroll hendelen...

@lpher

 #24519  av @lpher
 
Erlend skrev: Dette blir vel Supra mkIV nr 2 her på forumet, etter Alf :) Flott!
Neida....blir vel 5 nå vel?

Quicksilver
Stig/Christine
Ninjamannen
@lpher
2fast4U

Har ikke glemt av noen nå vel? ;-)

@lpher

 #24525  av CelicaTurbo
 
....men eiersider for Supraer mangler det jo en del av da.. send bilder og info til kristian@ts-ogn.no så får dere eierside vet dere folkens :)