Grøss....
Fikk til å bare løsne hjulopphenget og presse det til sides slik at jeg fikk ut motoren... tok den ut fra nedsiden, men det var så mye makk at når jeg skulle ha den inn igjen tok vi den fra oppsiden, noe som var mye greiere... Syntes nå jeg da. Men kan jo være fordi det hersens hjulopphenget hele tiden kom i veien :p
Ledningsnettet kobler du bare av på ECU og tar kontaktene igjennom hullet i torpedoveggen der også følger det med motoren ut..
Husk å bytte HFH slangen mens du har motoren ute da!
Å ta motoren ut og inn er gjort på en arbeidsdag for en som har litt trening i det. For en som ikke har gjort det før så må du beregne 2 dager, alt ettersom hvor effektiv man er.
Når motoren er ute er det ganske greit å overhale den så det burde ikke ta mer enn en dag det heller om du har alle deler.
Så tja, en helg?

fredag - søndag... burde absolutt være oppnålig

Men da blir det å jobbe kontinuerlig..