Mitt Vinterprosjekt - Celica GT4 2008 edition
Legg innLagt inn:05 des 2006 21:01
Har nye planer for denne vinteren. Jeg syns det var veldig morsomt å gå fra Mr2 Gti til Celica GT4 med 280hk. Men mye vil ha mer som alle er enige i...
Planer for vinteren blir som følger:
KO Racing Street Brawler Turbo Kit GT35R (.82 A/R)
Ny topp:
Ported and polished
Ferrea 1mm OS Valves
272/264 HKS Cams
MCS/Engle Valve springs
Titanium retainers
1ZZ Shimless Buckets installed
Adj Cam gears
Arp main studs
Arp head studs
King Main bearings
King Rod bearings
King thrust washers
RMR innsugs manifold m/75mm spjeld
Custom Eksos manifold
3" eksos resten
Ny IC og 3" trykk rør
Nytt bensin system, med pumpe, slanger, rør, regulator, 1000cc dyser, top feed fuel rail...
Ny toppakning
Oil filter relocation kit.
Tenningsforsterker
Pluggledninger
Plugger
Bunnen skal forbli som den er, skal bare sjekkes tilstand, bytte lager og balanseres med svinghjul og clutch. Er nå Wiseco stempler og Eagle råder på den. Er den skadet må jeg nok ut med ny bunn også, da blir det nok en 2.2liter i så fall.
Har vel sikkert glemt endel nå men... Det er jo endel som er på denne lista allerede! Toppen er i bestilling omgående.
Planen er å kjøre 500hk og turtallsperra på 8500rpm.
I desember blir det nok lagt endel ut for salg tenker jeg. Alt det jeg ikke trenger.
Dette kan jo bli morsomt!
Planer for vinteren blir som følger:
KO Racing Street Brawler Turbo Kit GT35R (.82 A/R)
Ny topp:
Ported and polished
Ferrea 1mm OS Valves
272/264 HKS Cams
MCS/Engle Valve springs
Titanium retainers
1ZZ Shimless Buckets installed
Adj Cam gears
Arp main studs
Arp head studs
King Main bearings
King Rod bearings
King thrust washers
RMR innsugs manifold m/75mm spjeld
Custom Eksos manifold
3" eksos resten
Ny IC og 3" trykk rør
Nytt bensin system, med pumpe, slanger, rør, regulator, 1000cc dyser, top feed fuel rail...
Ny toppakning
Oil filter relocation kit.
Tenningsforsterker
Pluggledninger
Plugger
Bunnen skal forbli som den er, skal bare sjekkes tilstand, bytte lager og balanseres med svinghjul og clutch. Er nå Wiseco stempler og Eagle råder på den. Er den skadet må jeg nok ut med ny bunn også, da blir det nok en 2.2liter i så fall.
Har vel sikkert glemt endel nå men... Det er jo endel som er på denne lista allerede! Toppen er i bestilling omgående.
Planen er å kjøre 500hk og turtallsperra på 8500rpm.
I desember blir det nok lagt endel ut for salg tenker jeg. Alt det jeg ikke trenger.
Dette kan jo bli morsomt!
