vi driver og skifter topp-pakning på bilen min, celica 2.0 GTi, 90 mod.
3S-GE motor, standard...
spørsmålet er, HVA må man gjør for å få av innsuget?!
må man virkelig vippe opp motoren (for å få av registerdekselet og hele pakka), og av med eksos (til katalysator), bare for å få skifta topp-pakning?
eller er det en mer lettvindt måte å gjøre dette på?
fyren som gjør dette er rimelig kyndig i supra/celica motorer, med det er første gang han gjør slikt på en 3S-GE..vi tenkte det skulle gå greit (og det gjør det jo og forsåvidt), men dette tar endel lengre tid enn planlagt fant vi ut...
Hilsen en trøtt og sliten, memo.
3S-GE motor, standard...
spørsmålet er, HVA må man gjør for å få av innsuget?!
må man virkelig vippe opp motoren (for å få av registerdekselet og hele pakka), og av med eksos (til katalysator), bare for å få skifta topp-pakning?
eller er det en mer lettvindt måte å gjøre dette på?
fyren som gjør dette er rimelig kyndig i supra/celica motorer, med det er første gang han gjør slikt på en 3S-GE..vi tenkte det skulle gå greit (og det gjør det jo og forsåvidt), men dette tar endel lengre tid enn planlagt fant vi ut...
Hilsen en trøtt og sliten, memo.
o 1996 Toyota Celica 1,8
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1