Jonny skrev:Larsen skrev:Jonny skrev:
Har lest det tidligere,ja. Min T-VSV er ikke koblet fra og det finnes ikke mulighet for å justere ladetrykk på denne bilen. Vet ikke om måleren viser riktig trykk på disse vakuumslangene...
Denne bilen er skikkelig sinke. 0-100 på over 10s. Merker ingentig gale ellers. Misstenkte lavt turbotrykk,men....
Hvis måleren viser galt så er det jo mest sannsynelig for lite og ikke for mye. Ville gått over å sjekke og byttet standard ting. Ta feil koder på ecu, juster tenning og bytt tennplugger, rotor og fordelerlokk.
Koder på ECU er OK,har sjekket. Skal ha den på verksted snart ,sjekker da tenning, kompresjon og muligens ladetrykk. Det eneste jeg merker som ikke er 100% er tomgangen. Går litt opp og ned.
Bytta teningsdeler og sjekka tenning. Målt komp. på motor,OK.
Målt turbotrykk :0,6...litt lavt kanskje?
0-100s. på 1 sek. bedre etter nye plugger /ledninger/rotor og fordelerdeksel.
Skal bytte luftfilter og eksosanlegg fra katalysator.
Valget står nå foreløpig mellom Mongoose,HKS (klart dyrest) og
Sard Arouse MIG...alle 3" rustfritt...ønsker synspunkter.