TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Terje's MK1 MR2 SOLGT!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #317785  av inzane2012
 
jævlig tøfft det ene bildet der du får toyota lyset ned på panseret på bilen :)
 #317787  av QuiNlan
 
lexusmann skrev:Ja, men bare et par-tre uker nå, så kommer i alle fall jeg til å sjekke tilstanden til sommerdekka... :wink: *gleder meg*
kanskje vaske/spyle de, og pirke ut ev stein og sånn :lol: ...dette er vel litt offtopic, men...
Stilig det bildet fra under Risøybroa, Terjen, kult med det lilla som reflekterte i panseret... :D
Veldig off topic, men jeg kommer til Karmøy rundt 20. mars, hint hint! :)
 #317798  av lexusmann
 
Jasså, hva skjer da??beklager til trådstarter hvis dette blir offtopic, ja...
 #317802  av QuiNlan
 
lexusmann skrev:Jasså, hva skjer da??beklager til trådstarter hvis dette blir offtopic, ja...
Skal bortover og besøke noen kompisser. Kommer til å være i Sveio området også, så det er bare til å holde utkikk ;) Sorry for avsporingen Terje! :)
 #317815  av pkgrette
 
sykt pene bilder har sett den i virkeligheten også og syns den er absolutt en av de fineste mk1erne jeg har sett:D
 #321142  av Terjen
 
Liten update..

Tenkt lenge på å få vekk de stygge originalstolene, og i går måtte de endelig vike..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Litt kjekkere å ta svinger nå når en slipper å holde seg fast. :)
Har kjøpt 4-punkt seler og, men så når jeg satt i setene at det funka jo godt med originalbeltene og. Kantene på setene var ikke så høye som først forventet, men mulig det blir 4-punkt etterhvert for det..

Bestilt noe nye bremsegreier og, så kommer vel en liten oppdatering til om ei lita stund..
 #321146  av Morten
 
Ser godt ut
 #321169  av ure
 
Så dritstilig ut med de setene :D Har du bygget rattet lengre ut :?: Mitt står veldig nerme blinklys bryter, ditt var mye lengre bak i bilen.
 #321178  av mr2pondus
 
Kononfet bil du har rigget Terje! Vi har litt å strekke oss etter her. 8)
 #321193  av ArildM
 
Gjør seg bra med nye seter i Mr2n ja. Tenker litt på det samme som ure ja, mitt ratt er irriterende nærme blinklys bryteren til tider, men blir ikke ekkelt med rattet såpass nært setet?
 #321197  av Terjen
 
Takkar!
Jo rattet er blitt spaca ut 5-6cm, Så nå er egentlig blinklyshendelen irriterende langt i fra.. :)
Gjorde dette mest pga at jeg er litt lang (190cm), og har derfor setet helt bak, så ble bra for beina men rattet var litt langt vekke.
Den gyldne regelen sier vel at når du sitter tilbakelent så skal håndleddet kunne treffe oppå rattet tror jeg...
I rally har de jo nesten rattet oppi nesen, men det blir litt voldsomt.
Men den spaceren gjorde hvertfall underverker for meg, mye bedre å kjøre etterpå.. :)

http://cgi.ebay.com/NEW-Adjustable-Stee ... .m63.l1177
 #321361  av James
 
Uten tvil den feteste MR2 mk1en eg har sett! :D Kommer til Bergen i mai på vårmønstringen i år ogå? fekk aldri sett den ifjor, men vet om mange bekjente som siklet etter den :P
 #321381  av Phinex
 
Henta du denne fra Bodø?
 #321401  av Terjen
 
James skrev:Uten tvil den feteste MR2 mk1en eg har sett! :D Kommer til Bergen i mai på vårmønstringen i år ogå? fekk aldri sett den ifjor, men vet om mange bekjente som siklet etter den :P
:)
Ja, mulig jeg kommer i år og, når er det igjen?


Phinex:

Nope, fra Bergen.
 #321627  av mk1 black limited
 
Kjempefint med nye stoler i en allerede griselekker bil. ;-) Hvordan gjorde du det med innfesting av de nye stolene?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13