TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Terje's MK1 MR2 SOLGT!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #221969  av ErikG
 
FEET bil ja, men enig med Celicat23 om hjula, kansje space de enda litt lenger ut, eller mer gummi

 #221972  av girliegirl
 
Hei!

Hvor har du kjøpt hvite blinkers??

Forresten, dritfin bil..:P
Sist redigert av girliegirl den 10 feb 2007 17:47, redigert 1 gang totalt.

 #221973  av Terjen
 
Takker! 8)
Men må gi meg en sjangs, måtte få hjula før jeg kunne måle hvor mye spacere jeg trengte. Nå som jeg vet det, skal spacere bestilles.
Skal ha 25mm bak, foran er klaringene veeeldig små så der blir det som det er. Og forresten ser det mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde..
Hvis noen tror at det er lett og finne breie felger i 17" 4x100 (utenom brock b1 som ikke passer) til normal pris og uten spesialbestilling, ta dere ut.. Fant ut at det er plass til 11x17 bak, men se hvor godt utvalg det er i den bredden..... :wink:
Det største jeg pleier å se på en MK1 er 7x17"....

 #221974  av lexusmann
 
Enig med celicat der, ja...215 eller 225 hadde passa bedre framme...også litt bredere bak...men har kanskje litt med økonomi å gjøre også...

 #221975  av Terjen
 
girliegirl skrev:Hei!

Hvor har du kjøpt hvite blinkers??

Forresten, dritfin bil..:P
Hei ja!
Hvite blinkers foran kjøpte jeg på Toyota. Si du skal ha følgende delenr: 81511-03011
81521-03011
Koster ca 300,-

 #221976  av girliegirl
 
Oki, takker :D

 #221978  av Terjen
 
lexusmann skrev:Enig med celicat der, ja...215 eller 225 hadde passa bedre framme...også litt bredere bak...men har kanskje litt med økonomi å gjøre også...
Ja sett i gang å prøv 215 eller 225 foran, og prøv å sving etterpå... :roll:
Jeg har kjøpt så store jeg har plass til foran, bak kan jeg ha større, men skal ikke ha ballongdekk heller.. :wink:

 #222003  av celicat23
 
Terjen skrev:Ja sett i gang å prøv 215 eller 225 foran, og prøv å sving etterpå... :roll:
Jeg har kjøpt så store jeg har plass til foran, bak kan jeg ha større, men skal ikke ha ballongdekk heller.. :wink:
Strekk på dekkene er fint på felger med kant. Du har gjort helt rett valg der. Synd det ikke går å flytte forhjulene lengre ut, men...Går det ikke, så går det ikke :) Kjekt å høre at det kommer på spacere bak. Gleder meg til å se resultatet. Fin bil!

 #222080  av ure
 
Meget pen bil dette ble... og tøffe felger :D Hvordan gikk det med plass til antenna på taket? Har lurt på å gjøre det samme selv men er litt usikker på om det er plass til kupelyset etterpå?

 #222153  av Terjen
 
ure skrev:Meget pen bil dette ble... og tøffe felger :D Hvordan gikk det med plass til antenna på taket? Har lurt på å gjøre det samme selv men er litt usikker på om det er plass til kupelyset etterpå?
Er plass til kupèlyset ja, er jo dobbel takplate der, må ta kupèlyset vekk og borre/skjære et hull i den "nederste takplata" så en kommer til å skrue antenna fast i den øverste takplata... Hvis du skjønner... :D

 #222202  av girliegirl
 
Menne hvor fikk du tak i hvite blinkers til skjermene da??

 #222204  av FireFox
 
sinsykt rå de felga! meget pen mk1 ;)

 #222216  av Terjen
 
girliegirl skrev:Menne hvor fikk du tak i hvite blinkers til skjermene da??
Fra ArildM her på forumet, som kjøpte et lass fra USA..

bil

 #222700  av hybrid
 
Props til deg ass.. jeg har egentlig aldri likt mk1'ern.. Men du har forandra mitt syn.. De bredderene, felgene og fargen kunne ikke stått bedre i stil!! fy faen denne her var rå!

 #222717  av ArildM
 
Grattis med feet Mk1, og kwlt å se at blinkersene kom til nytte :wink: :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13