TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Terje's MK1 MR2 SOLGT!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327093  av Arne rebel
 
Dette blir bare bedre og bedre. Godt vi andre som har en "mk1 fetish" har noe å strekke oss etter :mrgreen:
 #328949  av ArildM
 
Terjen skrev:Herligheten kom på 16500,- m/frakt og moms
Håndbrekk må bli hydraulisk på min hvertfall, har ikke ordnet dette enda
 #329749  av ArildM
 
Noe nytt her? Fikk 2stk 9x14" Steffan Evo felger i fra BS-Bildeler for 1500spenn :o
Kjekt med tråden din for da fikk jeg en ca pekepinn på hvilket intrykk jeg skal ha (ET20 på bakfelgene).

Problemet nå er bare at jeg må ha to felger til og de koster 5000,- og kommer i 8x14 et15 (eller et10) og det blir vel ikke mulig å få plass til etter det du skriver?
Kanskje med litt dekk strekk?

Kjipt å kjøre med forskjellige felger foran og bak :?
 #330310  av Terjen
 
ArildM skrev:Noe nytt her? Fikk 2stk 9x14" Steffan Evo felger i fra BS-Bildeler for 1500spenn :o
Kjekt med tråden din for da fikk jeg en ca pekepinn på hvilket intrykk jeg skal ha (ET20 på bakfelgene).

Problemet nå er bare at jeg må ha to felger til og de koster 5000,- og kommer i 8x14 et15 (eller et10) og det blir vel ikke mulig å få plass til etter det du skriver?
Kanskje med litt dekk strekk?

Kjipt å kjøre med forskjellige felger foran og bak :?
Ikke så mye nytt her, var å brukte den godt på ACR i helga.
Klarte å pådra meg en mangellapp på eksosanlegget der oppe, så det kan fort bli et stort problem når jeg skal vise den, mtp de andre modifikasjonene.

8x14 et15 skal vel gå greit tror jeg, men gjerne med litt dekkstrekk ja.

Forskjellige felger foran og bak? Bredde mener du?
 #330352  av ArildM
 
Nei, bare jeg som tuller, fant en lignende felg i 8x14 men de viste seg å være like dyre i innkjøp.

Takk for tipset! Skal hente 9x14 felgene i mårra, så da får jeg et litt bedre inntrykk av hvordan felgen ser ut :)
Skal prøve felgen på bilen, hvis det ser rått ut så må en vel investere i 2 8x14 felger foran da :)

EDIT: Får håpe det går greit på biltilsynet! Hva skjer i verste fall da? Må du ut med motor og sette inn originalmotor for å få det godkjent?
Hoff det blir mye mekking for ingenting... Får klisse til motoren full av smurning så ingen ser at du har lurt en kompressor nedi der hehe :mrgreen:
 #330358  av Terjen
 
ArildM skrev:Nei, bare jeg som tuller, fant en lignende felg i 8x14 men de viste seg å være like dyre i innkjøp.

Takk for tipset! Skal hente 9x14 felgene i mårra, så da får jeg et litt bedre inntrykk av hvordan felgen ser ut :)
Skal prøve felgen på bilen, hvis det ser rått ut så må en vel investere i 2 8x14 felger foran da :)

EDIT: Får håpe det går greit på biltilsynet! Hva skjer i verste fall da? Må du ut med motor og sette inn originalmotor for å få det godkjent?
Hoff det blir mye mekking for ingenting... Får klisse til motoren full av smurning så ingen ser at du har lurt en kompressor nedi der hehe :mrgreen:
Oki. :)

I verste fall får en liste som følger: Motor, bremser, fjærer, spacere, hjul, ratt, rattspacer, stoler, div xenonlys.
Da begynner det vel i tilfelle å bli greit å få tak i en hel MR2 til.. Hvertfall siden jeg ikke har originaldelene (foruten bremser)..
 #330912  av DanielJ
 
Du spurte etter bilder, her er dem :)




Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde



Uten tvil Norges mest strøkene mk1
 #330926  av ArildM
 
Nydelig Mk1 (viste jo det fra før av da), klør i fingrene etter å få mekket mer på min nå :twisted:
 #330945  av ArildM
 
Nei, egentlig ikke. Bytta en halvdyr mobiltelefon mot motorbytte til en kar som er flink men har 20 andre prosjekter på gang og er på havet i 3 uker og hjemme 14 dager av gangen.
Håper han blir ferdig med motor denne perioden (kommer hjem denne uka), i så fall blir det å hente ut skiltene igjen og gi bånn gass resten av sommeren :wink: Så får en ta styling og rustsveising etter hvert :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13