TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Terje's MK1 MR2 SOLGT!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #299742  av Terjen
 
Takktakk, nei gikk jo i nødprogram pga overoppheting (innsugtempen) hele tiden, så fikk aldri noe god runde. Ikke at jeg prøvde heller, første gang på skikkelig bane.. 8)
Må komme sterkere tilbake neste gang, nå går den ikke i nødprogram. :D
 #316402  av Terjen
 
Hmm, lenge siden det skjedde noe her visst..
Har vel egentlig ikke skjedd så fryktelig mye heller siden sist, begynner å klø etter å dra den fram fra vinterlagring nå... :P
Meldt meg på Vårtreffet på ACR nå, så ser fram til en kjekk sesong. :)

En liten snutt fra autoslalom i fjor jeg har glemt å legge ut tror jeg:
 #316404  av Supramk3turbo
 
Tøft, ser ut som en ganske morsom bil å kjøre :D Å som sikkert nevnt tidligere...Fet tralle :D
 #317643  av Terjen
 
Ahh.. I går måtte jeg bare vekke MRen fra vinterdvalen, møkk lei av å kjøre råtten Rolla.. :)

Fikk knipsa noen "vårbilder" i dag til og med:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #317663  av AE86 Drifter
 
Dæven å penn bilen din er,har hatt en sånn mr2 en gang men var ikke i nærheten av så strøken som din 8)
 #317672  av ArildM
 
Sykt pen Mr2, nesten penere enn min jo :lol: Kribler i magen bare av tanken på vår, sommerfelger og Mr2n på veien igjen, mangler bare motor :(
 #317705  av ure
 
Pent.... Lufta min i går og,var digg å kjøre med høy musikk i solen....nesten sommerfølelse etter en vinter i KE 70 8)
 #317739  av mr2pondus
 
SOL? BARE VEIER? :evil: :evil: :evil:
Her snør det djevler og demoner!!!!
Men steike pen doning du har der!!!
 #317766  av Terjen
 
Takkar! :)
Jo, var hvertfall sol og bare veier akkurat da.. Sludda dagen etterpå.. :P
 #317769  av lexusmann
 
Ja, men bare et par-tre uker nå, så kommer i alle fall jeg til å sjekke tilstanden til sommerdekka... :wink: *gleder meg*
kanskje vaske/spyle de, og pirke ut ev stein og sånn :lol: ...dette er vel litt offtopic, men...
Stilig det bildet fra under Risøybroa, Terjen, kult med det lilla som reflekterte i panseret... :D
 #317773  av tojo
 
Helt sykt rått,lækkreste MK1 MR2en jeg har sett. tøff video. :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13