TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Terje's MK1 MR2 SOLGT!!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #324159  av tojo
 
Norges peneste MR2 MKI fortjente virkelig di bremsene. Ble bare lækkert :D
 #324181  av Terjen
 
Ikke godt å få på noe mindre hjul nei. :)
Det er ikke bare deg inzane2012, fikk den aldri til å passe skikkelig etter jeg bytta bjelken innforbi fangeren under "restaureringen".
Virker som om den har fått seg en trøkk bak tidligere, slik at karosseriet er litt skjevt der i innfestingen til bjelken. Ble aldri til at jeg begynte å rette på dette.
Hele bilen var vel noe oppbrukt da jeg fikk den, bakfangeren var da ikke på bilen engang.
 #324193  av inzane2012
 
La ikke merke til det før jeg så skikkelig etter på det closeup bilde av bakhjulet ditt, den kalipperen trekte jo hele blikket mitt mot den, så var litt vanskelig å se resten :)
 #325032  av Terjen
 
Anders gullstein skrev:Passet de bremsenen rett på eller?

Ble meget bra :)
Jepp, smatt rett på, men med 3mm spacer mellom nav og skive bak (pga klaring fra skive til "styrearm" på spindel).
Må jo også velge felger med omhu. Jeg hadde heldigvis 25mm spacere foran og bak fra før, så gikk bra. Hadde ikke gått uten..
 #325034  av 323F GTX
 
Terjen skrev:
Anders gullstein skrev:Passet de bremsenen rett på eller?

Ble meget bra :)
Jepp, smatt rett på, men med 3mm spacer mellom nav og skive bak (pga klaring fra skive til "styrearm" på spindel).
Må jo også velge felger med omhu. Jeg hadde heldigvis 25mm spacere foran og bak fra før, så gikk bra. Hadde ikke gått uten..
Var bremsekit'et laget for mr2 spesifikt, eller var det et universal 4x100 kit? trenger sårt nye bremser på bilen min :P
 #325035  av Terjen
 
323F GTX skrev:
Terjen skrev:
Anders gullstein skrev:Passet de bremsenen rett på eller?

Ble meget bra :)
Jepp, smatt rett på, men med 3mm spacer mellom nav og skive bak (pga klaring fra skive til "styrearm" på spindel).
Må jo også velge felger med omhu. Jeg hadde heldigvis 25mm spacere foran og bak fra før, så gikk bra. Hadde ikke gått uten..
Var bremsekit'et laget for mr2 spesifikt, eller var det et universal 4x100 kit? trenger sårt nye bremser på bilen min :P
Var laget til MR2 MK1 og MK2 ja...
Forstod det sånn at de kunne lage til alt mulig, har gjerne til din og..
http://www.revolutionbrake.com/
 #325036  av 323F GTX
 
Terjen skrev: Var laget til MR2 MK1 og MK2 ja...
Forstod det sånn at de kunne lage til alt mulig, har gjerne til din og..
http://www.revolutionbrake.com/
Da blir jeg overrasket ;) er INGEN som har noe til 323F :lol: MÃ¥ lage alt selv :roll: men takker for linken;) skal sjekke de ut :D
Tør jeg spørre hva herligheten kostet? hehe. Og hvordan har du løst det med håndbrekk?
 #325318  av Terjen
 
landsbyidioten skrev:heisann!
ferdig rustsveisa og lakka mk1 86
oppdaga rådebank på eu`n...
lurer derfor på å kjøpe sc motor fra fensport http://www.fensport.co.uk/partsfiles/aw11conversion.htm
er fra stord så har sett bilen din... flott!
noen råd?
Hei!
Ahh, ja er vel ikke så unormalt på en gammel 4A-GE det nei.. :S
Jepp, ikke så dumt og handle derfra sikkert, hvis frakta og momsen er overkommelig selvfølgelig..
Kan og sjekke med Egon Buch (Gadbjerg Motorimport) i Danmark, der kommer min fra.
 #325386  av tettwatt
 
Blir bare penere og penere denne Terjen :D sykt fet aw11 som setter lista høyt for oss andre ja
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13