TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TUV-papirer (krasjtest papirer for J-spec)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #249587  av kjottsup
 
Kensa sin bil ble registrert en gang i mai i år. Eller han kjøpte den ferdig registrert. Han er forresten i syden til neste mandag, så ikke forvent noe raskt svar.

 #251505  av Kilgallon
 
Ingen som vet om noe nytt på denne fronten?
Er jo folk her til lands som har klart å regge supraene sine da....

 #251567  av supraboy
 
Det er vel før biltilsynet slo seg vrang tipper jeg. kompisen min fikk skilter på skylinen sin rett før de sa nei. til flere j-spec biler.

 #251589  av Kilgallon
 
supraboy skrev:Det er vel før biltilsynet slo seg vrang tipper jeg. kompisen min fikk skilter på skylinen sin rett før de sa nei. til flere j-spec biler.
Dette har skjedd lenge etter at BT slo seg vrang.

 #256913  av TomKald
 
er det noe unntaksregel ute å går ?

noen som har tatt inn supra fra england/sverige ( annet eu land ) å fått det godkjent ? euro-spec supraene , er desse mulige å få skilt på pr.dags dato ?

 #256926  av Stiansen
 
TomKald skrev:er det noe unntaksregel ute å går ?

noen som har tatt inn supra fra england/sverige ( annet eu land ) å fått det godkjent ? euro-spec supraene , er desse mulige å få skilt på pr.dags dato ?
Euro-, us- og uk-spec Supra får du skilter på ja :wink:

 #256935  av KeNsA
 
hmm...det var bare FLAKS at det ble skilter på bilen min i år...har prata med BTS å det er enda UMULIG å få skilter på jdm supra... :(

 #256996  av TomKald
 
Stiansen skrev:
TomKald skrev:er det noe unntaksregel ute å går ?

noen som har tatt inn supra fra england/sverige ( annet eu land ) å fått det godkjent ? euro-spec supraene , er desse mulige å få skilt på pr.dags dato ?
Euro-, us- og uk-spec Supra får du skilter på ja :wink:
ok! så de får du skilter på når du ønsker ?? hmm...helt sikkert ? ingen kluss med forskjellige greier... ?

ka ligger reg avgifta på for de da ? ca ?

 #257050  av KeNsA
 
TomKald skrev:
Stiansen skrev:
TomKald skrev:er det noe unntaksregel ute å går ?

noen som har tatt inn supra fra england/sverige ( annet eu land ) å fått det godkjent ? euro-spec supraene , er desse mulige å få skilt på pr.dags dato ?
Euro-, us- og uk-spec Supra får du skilter på ja :wink:
ok! så de får du skilter på når du ønsker ?? hmm...helt sikkert ? ingen kluss med forskjellige greier... ?

ka ligger reg avgifta på for de da ? ca ?
Euro spec koster min. 135.000kr for å få skilt på pr.dags dato...

 #258415  av Kilgallon
 
Kilgallon skrev:
Andy_Celica skrev:
Kilgallon skrev: Hvor lang tid regner du med at du har alt på plass da?
Du må nok belage deg på å vente litt, slike inngrep er ikke gjort på 123.
Er masse jobb å få godkjent en bil som egentlig ikke skal kunne godkjennes i norge.


Men du venter ihvertfal på noe godt da :D
Vet at det ikke er gjort på 123, men hvor lenge det er snakk om. er jo kjekt å vite sånn ca da :wink:
Noe nytt på denne fronten da Toyparts?

 #261624  av Kilgallon
 
Noen som vet noe nytt?

 #275168  av empyrium
 
eg ser det er en stund siden noen har skrevet her men har det skjedd noe nytt om regga jdm biler? eg har aldri likt at BT vinner her og det må jo komme noen i BT/vegdiriktorate som har en hjerne til og forstå at jdm bilene er like bra som eurospec bilene.Har alle gitt opp?

 #275177  av Kilgallon
 
Jeg har ikke gitt opp :D

Hei

 #275181  av FS-Styling.no
 
Håper det aaaaaaldri blir muligheter for å registrere JDM biler...... HEHEHEH.....
 #275182  av Kilgallon
 
FS-Styling.no skrev:Håper det aaaaaaldri blir muligheter for å registrere JDM biler...... HEHEHEH.....
Du er smart!!!!!!!!!!!! :lol:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16