TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• optimistisk mr2 selger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#220431  av Rømmling

husk på noe da.
folk har delte meninger da

Jeg syns persjonlig at den ikke var så ille jeg men syns ikke felgene og cromlisten rundt baklyktene var så fin men det er jo min mening da.

men stygg og ødelagt var den ikke

#220440  av tunamgu

Ble litt for rånete bil,men interiøret er fin.

#220443  av Mr2Even

Må si meg enig med Cato der.. Denne er også stygg etter min mening..
Vedlegg
Rød stygg stylet.jpg
Rød stygg stylet.jpg (68.23 kiB) Vist 1396 ganger

#220447  av mr2cato

heheh den fikk scoopsene til å se ut som museører :D

#220454  av Kilgallon

Synes bilen så helt grei ut jeg. Norges peneste tipper jeg neppe, for den trur jeg står her hjemme :wink:

#220483  av GhostRider88

hva i all verden skal han med de dyresporene på panseret ?? ødelegger mye.

#220491  av Th4 Ghost

kalles kunst..og det ser, ja, stygt ut :D

#220496  av GhostRider88

Th4 Ghost skrev:kalles kunst..og det ser, ja, stygt ut :D
hehe :lol:
 #220506  av turbokjell

fargen var jo helt ålreit den da, men detaljer som kanskje var litt tvilsomme. Men langt fra stygg å fæl.

#220508  av mr2cato

kontrastene er mildt sagt brutale. en mørk gull bil der listene rundt hele bilen er lakkert i matt-grå,pyntet med dyrespor i hvit og svære dekaler på dørene og front ruta. De kaller jeg ikke pent.
Og jeg syns faktisk synd på bilen. En orginal 92mod er vannvittig mye penere enn denne "såkalt deltager av norges peneste mr2."

#221082  av cameleon

fjernet alle decalene og det så synes jeg bilen virket fin jeg til en 100k. er sikkert litt anderledes å se den live enn på bilder også. er nok en litt spesiell lakk det der ser det ut som.

#221118  av japse-gnmfr

synes ikke den var stygg men hadde vært mye finere og cleanere om den hadde kun vært i den gull fargen..

#221141  av sindrejl

hadde vært nydelig uten de latterlige dyrepotene, skikkelig TEITE dekalene ved innsuget, skrifta i frontruta og ikke den ekle fargen i interiøret. skal ikke være rødt, gult, oransj farget interiør som en del har fått for seg. Ser ikke bra ut sammen med resten av det sorte..