jumbo skrev:...Sivile rundt meg har faktisk ingen ting med om jeg følger loven eller ei, de må mene hva de vil om det, rapportere til myndighetene alt de føler for, men det man som privatperson IKKE har anledning til er å GJØRE noe basert på at andre bryter loven. Dersom politiet ikke følger opp - too bad. Man tar ikke loven i egen hånd uasett, og jeg er glad det ble reagert hardt mot det i dette tilfellet også...
Så du mener på en måte at det er ok?
Skjønner jo at ikke alle skal kunne gjøre dette, men om man sitter på håndfaste beviser som man gir til politiet og de likevel henlegger saken, så må man jo faktisk gjøre noe. Hvordan skal man ellers bli kvitt problemet?
Prater da ikke om å kjøre 100 i 60 sona, men lovbrudd som direkte går ut over andres eiendom.
Om noen f.eks hadde brutt seg inn på verkstedet og rappa noe mens de ble filmet av et kamera, og politiet henla saken, da ville de fått besøk av meg og ett par til. Politiet skal sørge for dette, ikke bruke masse penger på å fakke snøscootere på fjellet. De får ikke tak i de likevel

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com