TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tomera's Celica GT-4 Carlos Sainz

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #271368  av lexusmann
 
Auch...gikk det bra med deg?? Er det mer enn fanger og skjerm(er) som gikk?

 #271370  av Tomera
 
Ja alt jikk vell med meg og passasjer. Hadde ikke så stor fart, men traff rett i en staien, så ble bråstopp. Nei er nok dessverre verre enn som så. Høyre rammevange forran (sol holder motor) er bøyd opp og inn. Er såpass med jobb og rette denne oppe, at bilen blir mest sannsynlig kondemnert. Isåfall er det MYE bra deler til salgs.
Trist syn og se bilen sånn... :?

 #271371  av lexusmann
 
Tomera skrev:Ja alt jikk vell med meg og passasjer. Hadde ikke så stor fart, men traff rett i en staien, så ble bråstopp. Nei er nok dessverre verre enn som så. Høyre rammevange forran (sol holder motor) er bøyd opp og inn. Er såpass med jobb og rette denne oppe, at bilen blir mest sannsynlig kondemnert. Isåfall er det MYE bra deler til salgs.
Trist syn og se bilen sånn... :?
Hva er staien??kommer fra vestlandet så tok ikke den der... :lol:

 #271396  av Tomera
 
lexusmann skrev:
Tomera skrev:Ja alt jikk vell med meg og passasjer. Hadde ikke så stor fart, men traff rett i en staien, så ble bråstopp. Nei er nok dessverre verre enn som så. Høyre rammevange forran (sol holder motor) er bøyd opp og inn. Er såpass med jobb og rette denne oppe, at bilen blir mest sannsynlig kondemnert. Isåfall er det MYE bra deler til salgs.
Trist syn og se bilen sånn... :?
Hva er staien??kommer fra vestlandet så tok ikke den der... :lol:
*Stein. Beklager skrivefeilen..

 #271416  av Steinawarjar
 
For et trist syn... Det var en flott bil.

 #271419  av lexusmann
 
Tomera skrev:
lexusmann skrev:
Tomera skrev:Ja alt jikk vell med meg og passasjer. Hadde ikke så stor fart, men traff rett i en staien, så ble bråstopp. Nei er nok dessverre verre enn som så. Høyre rammevange forran (sol holder motor) er bøyd opp og inn. Er såpass med jobb og rette denne oppe, at bilen blir mest sannsynlig kondemnert. Isåfall er det MYE bra deler til salgs.
Trist syn og se bilen sånn... :?
Hva er staien??kommer fra vestlandet så tok ikke den der... :lol:
*Stein. Beklager skrivefeilen..
Gjør ikke noe, men da jeg ikke skjønte det falt hele poenget bort... :wink:
Veldig trist, ja... :cry:

 #271425  av Tomera
 
Steinawarjar skrev:For et trist syn... Det var en flott bil.
Ja enig..
Det er en pen bil enda! Og håper virkelig noen får kjøpt den og retta den opp. Det fortjener den så abselutt.

 #271441  av oleb
 
"Hvor"/hvordan kan man kjøpe den da?

 #271447  av Tomera
 
oleb skrev:"Hvor"/hvordan kan man kjøpe den da?
Snakket med gjensidige nå nettopp. De tilbydde med 120000 for bilen, så tror jeg går for det.
Vraket blir lagt ut for salg, og solgt til høystbydende. Vet ikke helt hvordan dette fungerer...

 #271458  av tojo
 
Tomera skrev:
oleb skrev:"Hvor"/hvordan kan man kjøpe den da?
Snakket med gjensidige nå nettopp. De tilbydde med 120000 for bilen, så tror jeg går for det.
Vraket blir lagt ut for salg, og solgt til høystbydende. Vet ikke helt hvordan dette fungerer...


Bilde der var #1956`s historie over. Sørgelig RIP (eller er jo et lite håp da :) ) Men for all del kjøp "vraket" er alt for god til å havne hos Hansen.

 #272110  av Akopley
 
er det ikke sånn at når forsikrings selskapet har kjøpt opp bilen, kan man ikke kjøpe den tilbake, men bare deler fra skroten? :? eller hvordan fungerer dette..

 #272115  av sigheri
 
Autoriserte bilverksteder kan kjøpe bilen fra dem. Og bygge den opp.

 #272226  av sindrejl
 
jepp, kun verksteder som kan kjøpe såvidt jeg har forstått

 #272248  av Akopley
 
hm, så det går ikke ann å gå noen omveier sånn at f.eks jeg får kjøpt opp?

 #272249  av Ivar
 
Akopley skrev:hm, så det går ikke ann å gå noen omveier sånn at f.eks jeg får kjøpt opp?
Nei. Du må få et verksted til å kjøpe den og bygge den opp. Det hender biltilsynet tar stikkprøver på oppbygde biler.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7