TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • snøfall og dets virkninger

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #27428  av kennethx
 
CelicaTurbo skrev:det er første gang jeg har funnet et sted som er åpent nok til en skikkelig drift..
hvor????? :)

 #27431  av CelicaTurbo
 
hehe, plassen er ikke så stor, og driften må gå rundt et hushjørne.. men det er faktisk plassen rett utenfor det gjør-det-selv-verkstedet jeg har fortalt om.. jeg fikk ihvertfall til en flott lang sidelengs drift der, snødekke så klart, som jeg kunne styre med både gass og ratt, det eneste som var litt stress var at når man må begynne å tenke på å kjøre rett frem og avslutte driften så er man også på et smalere område og er på full fart mot en port hvor det er litt lurt å komme seg mellom portstolpene :lol:

med bein i nesen og ro i hjertet gikk det fint å treffe porten med gasspådrag men det var en smule stress å stoppe bilen etterpå for farten var blitt ganske høy.. tar det litt roligere neste gang 8)

 #27436  av Turbotrille
 
CelicaTurbo skrev:hehe, vel vi får se.. ser ikke helt meg selv stå stillt opp på essoen på kveldstid mens mopedgutta henger rundt og drømmer om den dagen de selv skal kjøpe seg bil (aller helst en Cosworth) :) Ikke noe vondt ment om Esso så klart :)

...men de gangene jeg kjører forbi der ser jeg bare en eller to biler som står der? Det er sjeldent jeg ser noe til Ronnys grønne (eller Laurel for den saks skyld), din Trille eller Toypartz der inne?
Når det først er snø er det ikke mye vi står i ro på essoen du. :wink:
Ellers er jo lle våre 3 biler parkert for vinteren da, men laurelen den fiser rundt der mye.
Nå på vinteren er det heller ikke så veldig mange mopeder der nei. :wink:
Du ser det, enten vil du komme innom og være med oss på en liten tur, eller så vil du det ikke, det er ihvertfall til å anbefale. :D

 #27443  av kennethx
 
CelicaTurbo skrev:hehe, plassen er ikke så stor, og driften må gå rundt et hushjørne.. men det er faktisk plassen rett utenfor det gjør-det-selv-verkstedet jeg har fortalt om..
Har visst glemt den fortellingen :)
CelicaTurbo skrev:men det var en smule stress å stoppe bilen etterpå for farten var blitt ganske høy.. tar det litt roligere neste gang 8)
Hehe, skal skrive under på det, akselerasjonen er overraskende bra på snø.

 #28459  av larsst185
 
har faktisk film av meg og bilen som tar piruetter rundt sin egen akse.jævla skøy.men hvordan skal man få lagt sånn skrytemateriale ut her så folk kan få sett det?? :lol:

 #28460  av erling
 
larsst185 skrev:har faktisk film av meg og bilen som tar piruetter rundt sin egen akse.jævla skøy.men hvordan skal man få lagt sånn skrytemateriale ut her så folk kan få sett det?? :lol:
Kult. :) Legg det inn på siden til MRQ: ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/ Der kan du jo lage din egen mappe om du vil.

 #28480  av larsst185
 
jepp,da var filmen lagt til :P

 #28502  av MRQuoc
 
:mrgreen:

 #28532  av erling
 
larsst185 skrev:jepp,da var filmen lagt til :P
"Du må jo ha på neonlysan!" :P:D Høhø.. :D

 #28537  av larsst185
 
hehe.kompisen som filma som mente at lysene i spylerdysene måtte være på men de blir kun brukt ved ekstremt sjeldne anledninger.blir litt vel råne for min del :lol:

 #63877  av Svinball
 
larsst185 skrev:hehe.kompisen som filma som mente at lysene i spylerdysene måtte være på men de blir kun brukt ved ekstremt sjeldne anledninger.blir litt vel råne for min del :lol:
Nå som vinteren nermer seg og Laurelfilmen er tatt bort... :? :? Passer det seg vel med litt god gammaldags sidewaysaction fra Eikås i vinter:):)
Ps: Her er en brannbil som prøver å drifte og... :lol: :lol:

http://www.bjirn.com/Icemeet.avi

 #63882  av spkstrp
 
scheise snakk om gammel topic.. men nå begyner det vell å bli på tide å finne fram vinterdekken ;)
Hvordan gikk det med laurellen svinball ?

 #63890  av vegar85
 
høres ikke kult ut med snø enda. hadde håpet å få solgt bilen min før snøen kom jeg.

 #64001  av Svinball
 
spkstrp skrev:scheise snakk om gammel topic.. men nå begyner det vell å bli på tide å finne fram vinterdekken ;)
Hvordan gikk det med laurellen svinball ?
Offtopic, men: Den står parkert og venter på at jeg gidder å sette på de siste tingene så jeg kan godkjenne han... :? :?

 #64039  av spkstrp
 
vegar85 skrev:høres ikke kult ut med snø enda. hadde håpet å få solgt bilen min før snøen kom jeg.
En CS er sikkert ikke så vanskelig å selge om vinteren ;) sammenlignet med en mr2 feks..
Trodde aldri den laurellen sku på veien igjen :) (quanta costa?)