TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakkerer i Stavanger omrÃ¥det.

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #227747  av mr2cato
 
Noen som kjenner til en person/firma som har muliget til å fikse noen lunde rimelig pris på hellakkering mr2'en min? :P

Vurderer sterk å hellakkere bilen når jeg får de nye delene. Men blir ikke aktuelt vis jeg ikke får hellakkering til under 20.000.

Hadde håpet på en pris på ca 15.000-20.000,-.

Er trangt med penger for oss studenter :?


takk for svar :)
Sist redigert av mr2cato den 01 apr 2007 09:36, redigert 1 gang totalt.

 #228111  av Nikko
 
kan sprøyte den for deg jeg for 5000 med biltema spraybokser.

Neida, jeg vet om et par lakerere, men hvis du skal ha det for under 20000 så blir det ikke med effekter i lakken og det blir ikke den beste lakereren som lakker bilen din. Men for en 25000 så får du perler og en skikkelig lakkerer til å gjøre jobben for deg.

 #228317  av mr2cato
 
Ingen som kjenner til noen som gjerne har mulighet til å utføre skikkelig arbeid enten med eller uten kvittering? :roll:

Delene mine ankommer iløpet av 2-3 uker. Så jeg må få ordnet og planlagt alt slik prossessen går raskt og smertefritt.

Klarer nok å nå en pris på 20.000,-
Men med dagens økonomi blir det meget vanskelig og klyve noe spesielt høyere i den stigen... :?

ps. hadde satt pris på litt mer konkrete svar enn det jeg fikk av Nikko. :P

 #228319  av mr2cato
 
Hvis lakk type har noe og si for prisen tror jeg valget havner på en litt sjelden blå metallic eller lilla metallic. Tror heller jeg prioriterer et ekstra lag med klarlakk enn flakes. Men først må jeg jo vite pris på det forskjellige.

Priserfaringer fra andre er ønskelig og tas selvfølelig imot med takk! :D

 #228445  av Nikko
 
metallic er en standard lakk type. Koster ikke noe extra. Men pearl og flakes koster extra. Flakes er mye dyrere for du må mellom pusse etter du har lagt på klarlakken og legge på 2 nye lag klarlakk etter det.

Hvis du vet hvor kalhammeren er i stavanger, så er det et lite lakkverksted der, helt nede med sjøen (nedføre maritime skolen). Der kan du finne noen karer som kan lakke bilen din veldig billig. får det nok under 20.000 der. Hvis du ønsker kan jeg få tak i nummeret til en av dem hvis du vil.

 #228562  av mr2cato
 
Vet hvor det er ja. Kjører vel løkkeveien og videre forbi bjerksted parken og ned til vannet der ja. Men er vet ikke hvor lakkverkstedet er. Men finner det!

ps. Har du noe erfaring/bekjentska fra/med dem, om det er dyktige folk mener jeg!

 #228600  av Nikko
 
Har hørt at gammlingen der nede er ganske god, men har ingen personlig erfaring med dem.

Det er et shabby verksted, men di er billige hehe :p perfekt for en student.

 #231719  av mr2cato
 
Bump!

PS Nikko: Hadde aldri levert bilen min inn til et shabby verksted!
Er litt mer glad i bilen min enn som så... ;)

 #231720  av sx-4-ever
 
Jeg fant nr til en utlending i avisa som lakka for 10 k vis du delvis gjorde forarbeid. Han annonserte i aviser osv.. Men dette er ca 1 år siden. Han jobber på et lakk verksted i Stavanger. Kjører inn til enden av motor veien, så til høyre ned mot sentrum.. Så 2 rundkjøring til høyre ut av Stavanger igjen. Da kommer du forbi politi stasjonen osv.. Så ligger det på venstre side
der et sted.

Var inne og snakka med han og han kikka over bilen. Virka som om han hadde peiling. Men så ble det aldri noe av det da :P Fikk ikke råd.

 #231757  av mr2cato
 
Jeg har en bekjent som driver å leter etter ledige lakkerere nå.
Han har en del kontakter så jeg håper han klarer å hoste opp noe.

takk for tipset Kjetil, får vel sjekke ut det lokalet i dag! :D
Ikke polakk håper jeg ? :roll: