TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fred`s Auris til salgs

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

 #237859  av celicat23
 
Ville personlig gått for noen endestusser som fylte opp hullene i skjørtet litt bedre, men det ser da ikke ille ut det du har der.

Og ville fjernet "auris" merket på luka.

 #237890  av Fred
 
Det var de største endestussene mekonomen hadde der og da, finner jeg noe større, er det en halvtimes jobb å bytte dem, så det er ikke no stress.
Lot med vilje auris merket bli igjen....
Tar det vekk når bilen blir mer vanlig.... Håper jeg slipper unna noen oi, er det corolla osv komentarer... nå kan folk lese sjøl hvis de gidder.

 #247516  av Fred
 
Bare tok et par bilder idag...

Bilde

Bilde

 #247685  av ToyRacing
 
Pen Auris du har der.

Se får meg at en hvit Auris, med sort tak, sorte felger med blank kant, lett sota ruter og masse senking kunne blitt KNALL :D

 #247704  av soltec
 
Fin bil du har :D
En veninne av meg kjøpte nettopp en ny slik knall svart men orginal stylin (samme som deg) og svarte momo felger med crome kant, den ble grise fin, skal se om eg får tatt noen bilder av den en dag.

 #247776  av toyota_mr2
 
det var en utrolig flott bil du har
heter felgene dine matrix??

 #251668  av VidarB
 
hehe skal gjøre nøyaktig alt du har gjort jeg også :) Så det blir å rulle en "kopi" av din bare i koksgrå og med andre felger på sørlandet hehe.

 #251971  av Fred
 
Det er bare å kopiere det, jaggu godt det kommer fler auriser som ikke er komplette gubbebiler i utseende... Begynner allerede å bli nok av dem...

 #274862  av Fred
 
Da var Eber utbyggingssettet på plass, gleder meg bare litt til å sette meg i bilen imorgen tidlig! Fikk ting til å virke etterhvert, hadde funka bedre hvis settet var koblet riktig fra fabrikk.... Men etter litt feilsøking fant jeg ut av det, og nå virker det som det skal!
Også satte jeg inn ipod connector samtidig, ikke fått somla meg til å kjøpe ipod`n enda da, men det kommer nok...

 #274872  av AE86 Drifter
 
Kullll Auris,kuleste jeg har sett hittil. 8)

 #275509  av ToyotaExtreme.dk
 
Bilen her er monteret med 35mm H&R.

Det synes jeg egentlig ser rigtig godt ud.

Bilde

 #275553  av Turbotrille
 
De felgene der så greit store ut, hvor stor er de, 18 eller 19"?

Kult...

 #275555  av ToyotaExtreme.dk
 
Jeg mener det er 19 tommer med 235/35-19, evt. 225/35

 #275612  av Fred
 
Ser ut som 19" det der ja, Og begynner å bli passe høyde på bilen også, selv om jeg kunne tenkt meg enda en cm eller to ned. Uansett ser det ut som fjærene på bilen min begynner å "sette seg" så får se hvordan det blir til våren, når sommerhjula er på igjen. Kanskje det er fler produsenter med fjærer til våren også, lov å håpe...
 #279115  av Goliath
 
Får snart min Auris og ser at du har doble potter. Får man tak i dette / ordnet hos ordinære forhandler ala Bilens Eksosanelgg eller må man til innkjøp av originalt fra TTE (evt. andre leverandører)?