TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TTE Styling til Lexus IS200/300

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #330943  av Neo
 
harared skrev:ok, får tru prisen er med frakt da :)
Er usikker på passformen på e-bay potter så en slik hadde vært ett greit alternativ.
passformen skal du ikke være redd for.. kjøpte catback til min lex via ebay, passformen var perfekt
 #330973  av galx
 
Jepp - enig med NEO, passformen er stort sett perfekt av det du kjøper gjennom eBay, i allefall det som er av litt seriøsitet.
Sjekk ut HKS og GReddy/Trust også. Mye kult. Kjører selv med GReddy/Trust. Helt perfekt for å varme matpakken i.. :mrgreen: Men, selvfølgelig ikke alle som liker det så stort heller da.
 #330975  av QuiNlan
 
Har HKS Silent HI-Power. Ikke for mye brå, ikke for lite bråk. Akkurat passe. Med litt større grenrør får man litt mere trøkk i denne potta. Herlig å ligge i rundt 50 og cruise av gårde med grom lyd baki. Er ikke meninga at denne skal lage så mye lyd tror jeg, men er digg alikevel.
 #366802  av Kimbo
 
hva får en av bakfangerel egentlig? er det bare ei leppe bak der?
 #366816  av Neo
 
japp, er kun en bakleppe du setter på
 #366847  av Jarl
 
Grei montering ja, festes med en tapestrips på innsiden i øvre kant + skruer inne i bakkant av hjulbue. Perfekt passform og ikke noe jalla glassfiber. 8)
Finnes to forskjellige utgaver av TTE bakfangeren:

08158-5381
Bilde

og PZ439C146000
DSC_2224-Edit.jpg
DSC_2224-Edit.jpg (931.89 kiB) Vist 8750 ganger
 #366848  av lexusmann
 
Personlig likte jeg den nederste....veldig kul kameravinkel på det nederste bildet!! :wink:
 #367171  av galx
 
Den øverste av de to er vanskelig å få tak på, men den finns nok et sted. Da jeg bestilte min for et par år siden, var det 2 stk igjen i Belgia på lager, fikk beskjed om at det var de siste 2 å få tak i.. Jeg kjøpte den ene av de. Spec-edition. Men de sier jo litt forskjellig disse forhandlerne, hehe.
Den nederste er også ganske kuul :D Alt kler den smukke (nesten..) :D
 #410795  av SupraJensen
 
Hei, ser dette er en gammel tråd, men prøver å spørre her om TTE eksospotten til IS200 enda er å få tak i hos Toyota? AM27625 evt AM27673 står det i brosjyren til TTE.
og pris :)

evt om Remus enda selger sin verson og hvor jeg kan få kjøpt dette av en sikker forhandler :P
 #420318  av SupraJensen
 
Sku bare si at jeg har kjøpt og montert TTE eksos på min nå, og d ble veldig bra, men dyrt 8)