Side 1 av 1

Har feilkode 14 og 47?

Legg innLagt inn:21 mar 2007 10:59
av Andy_Celica
Har funnet ut at 47 er noe med tps sensoren, men hva er 14? og hvordan kan jeg utbedre dem?

Kan bilen i tilfelle fuske av de problemen, for bilen min fusker som faen nå :cry:

Edit: har funnet ut at 14 er: No IGF signal to ECM for 4~7 consecutive IGT signals with engine speed less than 3,000 rpm.

NORSK

Legg innLagt inn:22 mar 2007 15:14
av Heimdal
Har også noe feilkode greier på gang med fjusking... Hva betyr de kodene du har lest ut på norsk da?

Har du funnet ut av det?

Re: NORSK

Legg innLagt inn:22 mar 2007 16:32
av Andy_Celica
Heimdal skrev:Har også noe feilkode greier på gang med fjusking... Hva betyr de kodene du har lest ut på norsk da?

Har du funnet ut av det?
nr 47 er vel den som lager bråk, det er den tps sensoren som sitter på det anti spinn spjeldet, supraen har 2 spjeld og det ytterste nærmest front, den sensoren på høyre side ifra forran bilen.

Re: Har feilkode 14 og 47?

Legg innLagt inn:27 jun 2007 07:04
av WRC
Andy_Celica skrev:Har funnet ut at 47 er noe med tps sensoren, men hva er 14? og hvordan kan jeg utbedre dem?

Kan bilen i tilfelle fuske av de problemen, for bilen min fusker som faen nå :cry:

Edit: har funnet ut at 14 er: No IGF signal to ECM for 4~7 consecutive IGT signals with engine speed less than 3,000 rpm.
Hva er galt nå man har feilkode 14 da? hva må skiftes, sjekkes opp?

Re: Har feilkode 14 og 47?

Legg innLagt inn:27 jun 2007 14:57
av Andy_Celica
WRC skrev:
Andy_Celica skrev:Har funnet ut at 47 er noe med tps sensoren, men hva er 14? og hvordan kan jeg utbedre dem?

Kan bilen i tilfelle fuske av de problemen, for bilen min fusker som faen nå :cry:

Edit: har funnet ut at 14 er: No IGF signal to ECM for 4~7 consecutive IGT signals with engine speed less than 3,000 rpm.
Hva er galt nå man har feilkode 14 da? hva må skiftes, sjekkes opp?
Det er signalet til coilene, jeg sletta feilkoden så har jeg ikke sett noe mere til den siden, min kom pga at jeg dro ut ledningene til coilene da bil gikk, for å skjekke om noen av coilene var defekte.