TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Thomas S Sin Mitsubishi Galant G8 Sport

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #319833  av James
 
Så denne på biltema ved Flesland på lørdagen forige uke om eg husker riktig?!... kjørte sammen med en annen Galant.. :)
 #319885  av Thomas S
 
Stemmer det :) Kjente ikke han fyren som parkerte foran meg da :) BIlen så flott ut sant? :mrgreen:
FÃ¥r penger neste uke og da handler eg inn panser og nye bremseskiver og klosser :) Noen som vet om billige slissede skiver og gode klosser?
Var veldig fornøyd med Brembo skivene og Mintex klossene. Fins det slissede skiver som er billigere tar eg det :) BlackDiamonds har eg veldig lyst på men usikker på prisen
Fet bil du har forresten. Fikk ståtiss av butterfly eksosen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #319912  av James
 
Thomas S skrev:Stemmer det :) Kjente ikke han fyren som parkerte foran meg da :) BIlen så flott ut sant? :mrgreen:
FÃ¥r penger neste uke og da handler eg inn panser og nye bremseskiver og klosser :) Noen som vet om billige slissede skiver og gode klosser?
Var veldig fornøyd med Brembo skivene og Mintex klossene. Fins det slissede skiver som er billigere tar eg det :) BlackDiamonds har eg veldig lyst på men usikker på prisen
Fet bil du har forresten. Fikk ståtiss av butterfly eksosen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Har sett bilen et par ganger før ,men da uten skade forran.. Da er den fet! :)
Kan evt. se om du finner noen rimlige slissede skiver på Ebay...
Eksosen er btw. Phoenix Power Departure II :P men de ser ganske så like ut..
 #319949  av Thomas S
 
En kompis i MKN kunne slisse og borre vist eg kjøpte sammeskiver som er på no :) Brembo kan sakene sine :mrgreen:
 #320221  av Thomas S
 
Slissing og borring av skivene utgår siden det svekker skivene veldig :?
Nye Brembo er bestillt. Fikk rabatt av de siden katalogen var helt på tryne og de gidde meg feil skiver. Ifølge katalogen var tilogmed skivene bak større en foran :shock: Så da får eg Brembo skiver igjen på mandag og nye Mintex klosser på tirsdag til 1600kr :D Fikk 1000kr i rabatt :D
 #320626  av Thomas S
 
Har et problem angående å bestille fra http://www.veng.no :?
Kan ikke bestille uten kunde nummer. Kordan i svarte får eg det??

Har forøvrig kjøpt meg ny olje Castrol GTX Magnatec 5W/40, 4l + 1l siden motoren skal ha litt mer en som så ;)
Bilde
Har veldig fornøy med oljen og på http://www.mobilsentrum.no var det en ganske god pris også :)
Betalte det samme for 4+1l som det koster for 1 kanne med 4l :)
Betalte litt over 600kr og det var med porto og postoppkrav :)

Henter også panser imorgen endelig :) Usikker på hvordan eg ska gjøre det. Ifølge lakkerer kompisen min så skal grunningen holde noen uker, ihvertfall npr det er fint vær. Så da blir alternativet å bytte panser med engang og la bilen stå i lakkeringsverkstedet mens panseret tørker eller så kjører eg noen uker til med det krøllete panseret mens nye blir lakkert.
Når nytt panser er på plass så skal motoren få en skikkelig vask og nytt luft filter kommer på plass :)

Henter også nye bremser om en dag eller to. Trodde det var bremsene som lagde masse ulyder men det var tydligvis feil til tross for abnormale bremseklosser :lol: Var nok bare skjermen i hjulbuen som ble presset inn i hjulet av luften. Ble værre da sommerhjulene kom på seff siden de er "litt" større en 15" hjulene :lol: Så skjermene er stripset fast slik at de ikke går i hjulene mer :)

Noen gode råd angående tennplugger? Noen merker å anbefale?