TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ArildM's AW11 (Bandit)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #236444  av sindrejl
 
vil heller kjøpe nybilen din.. :?

 #236546  av ArildM
 
Da var bilen skammelig høy :shock: Men klar til visning. Mulig jeg drar til Trondheim hvis jeg får time tidligere der :)

Hehe, tror ikke du har like lyst på bilen nå, ser ut som en terrengbil, eller Mini suv med bling bling felger xD

Du har pm ang coil :wink:

 #236813  av ArildM
 
Mini mod #1, lakking av rutespoilern :)

Samt en god runde med Autosol på krommen :wink:

Skal se om jeg ikke får tatt bedre bilder av bilen i morgen.
Vedlegg
SP_A0017.jpg
SP_A0017.jpg (20.72 kiB) Vist 2423 ganger
SP_A0015.jpg
SP_A0015.jpg (21.33 kiB) Vist 2423 ganger
SP_A0019.jpg
SP_A0019.jpg (25.54 kiB) Vist 1764 ganger
SP_A0016.jpg
SP_A0016.jpg (22.81 kiB) Vist 2423 ganger

 #236855  av sindrejl
 
katta henger alltid rundt deg den eller? ;) søtt.. ellers må jeg si at de felgene passer så fantastisk bra til resten av utseende av bilen. nydelig

 #236881  av ArildM
 
Pr kåt katt :twisted:

Må bestandig sitte på bilen min, hehe, nytter ikke å vaske den, full av kattespor dagen etterpå :wink:

Holder på med flytting nå så det blir ikke gjort no særlig med bilen før visning 8 mai :) Eneste som skal på før da er 4 nye dekk.

205/45/16 ? Tror det skulle bli innafor grensene til Mk1 sist gang jeg regna på det. Kjører 40 profil nå og syns det er litt tynt egentlig :?

 #236884  av Pgus
 
Skulle gå bra det...

I følge http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp, er
det 2% større hjulomkrets enn orginalt.

5% er vel max av hva som er tillatt.
 #236960  av proson
 
Ja, det er 2,3% større enn orginalt.

Lurer på om det fortsatt går når bilen er senket 35mm....? Regner med det går med gule KONI...

Problemet er vel ikke om det er lovlig, men om du tar borti hjulbuene..

http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp

 #236963  av ArildM
 
Takker :)

Tror det blir Nankang Ns-2 da, hørt de skal være billige og bra dekk, havner ok ut i tester også, noen erfaringer? :)

Skal da slites ut alikavel så :wink:

Tror forøvrig jeg blir å lete litt etter et TRD senkesett til bilen fremover, tror det senker bilen nok.
 #237188  av proson
 
Bestilte meg nettopp sikkert den eneste typen Senkesettet som du fortsatt får godkjent (I NORGE) til mk1; Ble 2048.- + moms og Tollgebyr. Så blir ca 3000.- Senker 35mm foran og bak, kjøpt fra Styleauto.de

Gleder meg til den pakken ankommer for å si det mildt :D

 #237208  av sindrejl
 
ikke kjøp nankang.. de er bra inntill du kjører dem skikkelig varm feks på lånke så blir dem ødelagt.. federal ss595 eller en viss falken type har fått stjernekritikker iforhold til pris. Skal ha federal dekk selv så er litt spent. Merket meg at det er veldig myk gummi på dem men kritikkene sier at dekkene heller ikke blir spist helt opp så.. :)

btw, om alt går etter planen og supraen blir solgt, så er du en bil mindre 12mai.. så bilen din bør gå igjennom..

 #237209  av James
 
sindrejl skrev:ikke kjøp nankang.. de er bra inntill du kjører dem skikkelig varm feks på lånke så blir dem ødelagt.. federal ss595 eller en viss falken type har fått stjernekritikker iforhold til pris. Skal ha federal dekk selv så er litt spent. Merket meg at det er veldig myk gummi på dem men kritikkene sier at dekkene heller ikke blir spist helt opp så.. :)

btw, om alt går etter planen og supraen blir solgt, så er du en bil mindre 12mai.. så bilen din bør gå igjennom..
Har selv Federal ss595 og er veldig fornøyd :wink: Go for it!!

 #237286  av ArildM
 
Fikk ikke svar da jeg senda mail til styleauto så jeg gav opp det.

FÃ¥r se om det ikke blir nytt senkesett fra dem da til vintern.

Hvis jeg får virkelig dårlig tid så må jeg vel høre om jeg får akutt-time i trondheim da ;)

Neida, håper da bilen går gjennom. Klarer meg sikkert noen dager uten bil uansett da hehe :wink:

Takker for dekktips :) Tror ikke dekka blir brukt så mye på bane, men en vet da aldri, blir vel Federal da så lenge de ikke forsvinner rundt første svingen så :wink:

 #237306  av proson
 
ArildM skrev:Fikk ikke svar da jeg senda mail til styleauto så jeg gav opp det.

FÃ¥r se om det ikke blir nytt senkesett fra dem da til vintern.
Ok, sikkert høysesong og travelt til dem for tiden... Send mail og merk med: Michael R. Neumann

Han var grei å ha med å gjøre...

 #239640  av ArildM
 
Ble billigdekk denne sesongen.

2400 for 2 nye bremseskiver foran og 4 nye dekk ferdig lagt på felg, da slo jeg til :)

Biltilsynet hadde lite å utsette på bilen med unntak av dekk og bremseskiver så da regner jeg med at bilen er ferdig registrert til uka(ble vist med 16" felgene) :)

Så blir det masse kjøring i sommer, avrustningsklinikk, StyleAuto fjærer og vidre prosjekter til vintern :twisted:

Først ut blir Sommertreffet på mo 8)

 #239646  av proson
 
proson skrev: Send mail og merk med: Michael R. Neumann

Han var grei å ha med å gjøre...
Tar det tilbake! Får ikke svar jeg eller nå! Samme skjedde for et par år siden da jeg kjøpte styleauto stylinga, men da hadde han bare vært på ferie... "Litt" gira på å få senkesett nå, men må vel bare finne seg i å vente!

Hvis det var kast i skivene dine foran så henger sikkert kaliperne, gummiring fra 1987 har sikkert sett sine beste dager! Byttet først skiver på min også, etter 2 mnd var det like ille! Måtte til med nyhoverhalte kalipere. Hvis du skal ha har jeg muligens et tips til hvordan du kan skaffe deg billige nyoverhaldte! Send meg en PM... :P

1. Juli skal bilen min også stå klar!! :D
Vedlegg
Bak.JPG
Bak.JPG (34.2 kiB) Vist 1767 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 76