TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prison Break

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #231204  av Kilgallon

Jeg fikk ikke sett sist episode son gikk om torsdagen.
Har tenkt å laste den ned, men vet ikke hvilken episode det er.
Noen som vet?

#231225  av egotrip

tror ikke det var den nyeste episoden han mente ?
PB har airdate på Mandager i usa :)

Så hvilket nummer var det på episoden du ikke hadde sett ? :)

#231237  av Kilgallon

egotrip skrev:tror ikke det var den nyeste episoden han mente ?
PB har airdate på Mandager i usa :)

Så hvilket nummer var det på episoden du ikke hadde sett ? :)
Er det jeg lurer på!
Noen som vet hvilket nr det det var for en uke siden?

#231242  av egotrip

Hva foregikk i den siste eps. du så da ? så skal jeg finne ut det :P

har telt litt.. det står jo ikke sesong og episode nummer på tv-guiden.. men bare eps. 37 på dagens eps..

første sesong var på 22 så da vil det si at du ikke fikk med deg nr 14 på ses 2

http://thepiratebay.org/tor/3602026/Pri ... V.XviD-LOL

#231245  av Kilgallon

Den siste episoden jeg så, var den som gikk i høst/vinter.
Så begynte det på nytt igjen om torsdagen.
Er den episoden jeg vil ha tak i se.

#231261  av egotrip

ja det skal være den tror jeg.. du får laste ned å se på starten .. hvis ikke er det nok 2-13 du skal ha.. ser ikke PB på tv selv.. er på eps. 21 i ses 2 jeg nå :)

#231273  av Kilgallon

Men da prøver jeg meg på episode 14.
Takker for hjelpen :D

#231278  av egotrip

bare hyggelig, håper du rekker å se den før den går på tv da ;) hvis ikke så får du laste ned den episoden og :D

#231279  av Kilgallon

egotrip skrev:bare hyggelig, håper du rekker å se den før den går på tv da ;) hvis ikke så får du laste ned den episoden og :D
Den episoden skal jag ta opp :wink:
 #231367  av inzane2012

Kilgallon skrev:Jeg fikk ikke sett sist episode son gikk om torsdagen.
Noen som vet?
der har du problemet med å følge med på ting som går på tvn, er så lett å misse en episode, mye bedre å berre laste ned di seriene du ser på, så kan du se di når du vil;) and free of charge:P
 #231373  av Th4 Ghost

inzane2012 skrev:
Noen som vet?
der har du problemet med å følge med på ting som går på tvn, er så lett å misse en episode, mye bedre å berre laste ned di seriene du ser på, så kan du se di når du vil;) and free of charge:P
enda verre om man bare har to kannaler, som meg :P (nrk1 og tv2, sukk). men har PB part 2 av sesong 2 starta nå? har jeg ikke fått med meg. kommet mange episoder enda da?
 #231401  av inzane2012

Th4 Ghost skrev:
inzane2012 skrev:
Noen som vet?
enda verre om man bare har to kannaler, som meg :P (nrk1 og tv2, sukk). men har PB part 2 av sesong 2 starta nå? har jeg ikke fått med meg. kommet mange episoder enda da?
har det sånn jeg og, så difor er torrentleech min beste venn på nettet;) der kan jeg få tak i serier som PB, lost, Smallville, Jericho, Heroes, 24, Supernatural, Eureka, Rome, Entourage osv osv:)

men for å svare på spm ditt, jeg har nå vertfall komt til nest siste episoden på sesong 2 nå, og tror ikke norge ligger så langt etter vel?
 #231403  av Th4 Ghost

inzane2012 skrev:
Th4 Ghost skrev:
inzane2012 skrev: der har du problemet med å følge med på ting som går på tvn, er så lett å misse en episode, mye bedre å berre laste ned di seriene du ser på, så kan du se di når du vil;) and free of charge:P
har det sånn jeg og, så difor er torrentleech min beste venn på nettet;) der kan jeg få tak i serier som PB, lost, Smallville, Jericho, Heroes, 24, Supernatural, Eureka, Rome, Entourage osv osv:)

men for å svare på spm ditt, jeg har nå vertfall komt til nest siste episoden på sesong 2 nå, og tror ikke norge ligger så langt etter vel?
Heftig, da har jeg noe å se på fremover :D
 #231429  av Kilgallon

inzane2012 skrev:
Noen som vet?
Har aldri vært noe problem før, men nå glemte jeg å ta opp.
Men er ikke verdens undergang så lenge man kan laste ned :wink: