TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kristoffers mr2 etter 6 timer rubbing og polering

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #231978  av japse-gnmfr

Kjøpte mr2 en i vinter og da var lakken så full av riper og bilen så jævli blass ut så hadde planer om og lakke bilen i sommer, men rubbet og polerte bilen nå og ble ganske overasket av resultatet.
Synes værtfall det ble jævli bra, fikk fjernet alle ripene men den tok desværre ikke bulkene hehe:D

SÃ¥ slenger ut noen bilder Jeg:D

(for di som skulle ha det moro me og kommentere høyden på bilen så er tein senkesett på vei fra England:D)
Vedlegg
DSC00909.JPG
DSC00909.JPG (134.88 kiB) Vist 1250 ganger
DSC00861.JPG
DSC00861.JPG (96.34 kiB) Vist 1246 ganger
DSC00913.JPG
DSC00913.JPG (304.38 kiB) Vist 1249 ganger

#231980  av GhostRider88

nice 8) ingenting er så digg som en ny polert svart mr2 :D så utrolig blank ut på bildene. Er det snakk om mye bulker eller? du trenger i hverfall ikke ut i fra bildene å lakkere ;)

#231983  av japse-gnmfr

GhostRider88 skrev:nice 8) ingenting er så digg som en ny polert svart mr2 :D så utrolig blank ut på bildene. Er det snakk om mye bulker eller? du trenger i hverfall ikke ut i fra bildene å lakkere ;)
Takker:D svart mr2 er fineste fargen på mr2 syns jeg...
Strort sett bare masse bulker på den ene døra(4stk) også en på bagasjeromslokket bak..

#231984  av GhostRider88

japse-gnmfr skrev:
GhostRider88 skrev:nice 8) ingenting er så digg som en ny polert svart mr2 :D så utrolig blank ut på bildene. Er det snakk om mye bulker eller? du trenger i hverfall ikke ut i fra bildene å lakkere ;)
Takker:D svart mr2 er fineste fargen på mr2 syns jeg...
Strort sett bare masse bulker på den ene døra(4stk) også en på bagasjeromslokket bak..
ja svart er konge. slike små bulker må man nesten regne med ettersom bilen er en 91mod ;)

#231985  av Neemi

Kjempefin bil du har der :)

Blir så misunnelig på dere som kan kose dere i sola om dagen altså!

#231986  av japse-gnmfr

Jada er egentlig kjempefornøyd jeg...:D

#232177  av Kilgallon

Var pen i lakken den ja :wink: