TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Advarsel: Dette var kan bli tungt Ã¥ svelge!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #232834  av a man in the nude

Her er en som hacket seg inn hos nasa, hæren, marinen, flyvåpenet, o.s.v. Han fant ut litt av hvert :D . Nå risikerer han 60 år i amerikansk fengsel ( Han er selv 41 ) 41+60= livstid :shock: . ( Han har tydeligvis funnet info som ikke er for almenheten )

#232894  av angrykid

Kjøper ikke denne, jeg. :)

#232988  av Th4 Ghost

Anti gravity gun fra aliens..
angrykid skrev:Kjøper ikke denne, jeg. :)
me neither

#233016  av inzane2012

hehe, anti gravity guns fra aliens høres ganske søkt ut, men det er vel ikke noe tvil om at usa sitt militær sitter på mye rart som di ikke har lyst at andre skal få vite om...er vel berre å se på hvor godt bevoktet area 51 er...må ikke glømme at det var di som klarte å framstille atombomen først, og jeg er ikke i tvil om at di driver å forsker på våpen som er enda mer ødeleggendes...

#233028  av cameleon

inzane2012 skrev:hehe, anti gravity guns fra aliens høres ganske søkt ut, men det er vel ikke noe tvil om at usa sitt militær sitter på mye rart som di ikke har lyst at andre skal få vite om...er vel berre å se på hvor godt bevoktet area 51 er...må ikke glømme at det var di som klarte å framstille atombomen først, og jeg er ikke i tvil om at di driver å forsker på våpen som er enda mer ødeleggendes...
skulle til å legge inn et innlegg som var så og si kliss lik nå :lol:
men er sant som du sier. satt spesielt å tenkt på mye av de stealthflyene som ble produsert for flere tiår tilbake i tid, og som den dag i dag er det mest teknologiske vi har innenfor flyverdenen.
jeg sier ikke at det IKKE finnes liv på andre planeter. ville vært for dumt å komme med et slikt utsagn. men jeg tror nok at mye av det folk mener er ufoer etc, godt muligens er utprøvninger militært utstyr.

#233101  av inzane2012

cameleon skrev:
inzane2012 skrev:hehe, anti gravity guns fra aliens høres ganske søkt ut, men det er vel ikke noe tvil om at usa sitt militær sitter på mye rart som di ikke har lyst at andre skal få vite om...er vel berre å se på hvor godt bevoktet area 51 er...må ikke glømme at det var di som klarte å framstille atombomen først, og jeg er ikke i tvil om at di driver å forsker på våpen som er enda mer ødeleggendes...
men er sant som du sier. satt spesielt å tenkt på mye av de stealthflyene som ble produsert for flere tiår tilbake i tid, og som den dag i dag er det mest teknologiske vi har innenfor flyverdenen.
jeg sier ikke at det IKKE finnes liv på andre planeter. ville vært for dumt å komme med et slikt utsagn. men jeg tror nok at mye av det folk mener er ufoer etc, godt muligens er utprøvninger militært utstyr.
jepp, såg en film på tv her for mange år siden der di viste det amerikanske millitæret drev å testet ut en ny fly type som var rund:) hehe, ser ganske dumt ut og da det berre lette noen meter over bakken, vinglet litt og så styrtet:) så det er nok ikke noe tvil om at mye av det folk har sett som kanskje kan ligne på en "UFO" mest sannsynlig er noe militært noe;) men på den andre side, vist en rase fra en annen planet har tenknologi til å reise til våres planet, så tror jeg nok di og har teknologi til å gjøre seg "usynlig" for oss, og tviler på di er så veldig interessert i å gi oss teknologien deres...

#233209  av cameleon

inzane2012 skrev:
cameleon skrev:
jepp, såg en film på tv her for mange år siden der di viste det amerikanske millitæret drev å testet ut en ny fly type som var rund:) hehe, ser ganske dumt ut og da det berre lette noen meter over bakken, vinglet litt og så styrtet:) så det er nok ikke noe tvil om at mye av det folk har sett som kanskje kan ligne på en "UFO" mest sannsynlig er noe militært noe;) men på den andre side, vist en rase fra en annen planet har tenknologi til å reise til våres planet, så tror jeg nok di og har teknologi til å gjøre seg "usynlig" for oss, og tviler på di er så veldig interessert i å gi oss teknologien deres...
hehe ja. har også tro på den teorien om å gjøre seg usynlig for oss. har sikkert sett alle de avgiftene vi betaler her oppe i nord og tenkt sånn at, feck...de får i alle fall ikke huke oss. hadde sikkert blitt tvunget til å betale importavgift på skipet om de hadde kommet på besøk

#233230  av jumbo

inzane2012 skrev:må ikke glømme at det var di som klarte å framstille atombomen først
Dog var det en tysker som gjorde jobben for dem :wink:

Dessuten har nok slike tema som Area 51 langt mer betydning i form av folks fantasi og nysgjerringhet enn faktiske hemmeligheter. De beskytter selvsagt sin egen nyutvikling av våpen og andre teknologier, men det gjør jo alle andre land også.

#233247  av Bacardi8

Bare for å komme litt tilbake til våpenteknologien til USA.. Så nettopp et program der de nå har klart å montere en "microbølge kanon" på et kjøretøy. I praksis fungerte dette som en rettet microbølgeovn stråle som rakk 80 meter! De testet det på reporterne som var der..helt sykt å se på.. Han gikk et stykke unna..sto helt i ro med mikken i handa..snakket normalt helt til han plutselig skrek og vridde seg og sprang det remmer og tøy kunne holde. Etterpå sa han at det kjentes ut som at hele kroppen skulle brenne opp og at det var som å være sterkt solbrent mens det sto på..sick!
De påsto at dette kun skulle brukes til å spre demonstranter med og at strålinga var helt ufarlig da de ikke hadde mye styrke på strålen. Men jeg tenker nå at om man kan skru opp effekten på microen hjemme på kjøkkenet, så burde det være en smal sak å kjøre på med mer effekt der å..*grøss* :shock:

#233249  av chris

jumbo skrev:
inzane2012 skrev:må ikke glømme at det var di som klarte å framstille atombomen først
Dog var det en tysker som gjorde jobben for dem :wink:

Dessuten har nok slike tema som Area 51 langt mer betydning i form av folks fantasi og nysgjerringhet enn faktiske hemmeligheter. De beskytter selvsagt sin egen nyutvikling av våpen og andre teknologier, men det gjør jo alle andre land også.
Glem heller ikke "fear factor" ovenfor andre land. Viktig det også. Og jeg tror Area51 utgjør en del av denne faktoren, uansett hva som foregår eller ikke foregår bak gjerdene der.

#233285  av Th4 Ghost

Om de skulle ha så mye hemmelige våpen så synes jeg det er rart de ikke har brukt noe av det i iraq krigen. Tho vi har egentlig ikke hørt så mye om krigen enda så hvem vet..

derimot tviler jeg veldig på usynlige fly og antigravity gun fra aliens :P

derimot: så nettopp på discovery-channal om våpen som kan skyte en 16000 kuler eller 5000 granater i sekundet, tankser som kan styre seg selv og Missil-biler som kan treffe et punkt innenfor en meter mange mil borte, alle 3 fult operative.. så de er ganske godt i gang :D
Sist redigert av Th4 Ghost den 10 apr 2007 00:23, redigert 1 gang totalt.

#233305  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:Om de skulle ha så mye hemmelige våpen så synes jeg det er rart de ikke har brukt noe av det i iraq krigen. Tho vi har egentlig ikke hørt så mye om krigen enda så hvem vet..

derimot tviler jeg veldig på usynlige fly og antigravity gun fra aliens :P

derimot: så nettopp på discovery-channal om våpen som kan skyte en 16000 kuler eller 5000 granater i sekundet, tankser som kan styre seg og Missil-biler som kan treffe et punkt innenfor en meter mange mil borte, alle 3 fult operative.. så de er ganske godt i gang :D
det var ikke antigravity gun, men antigravity generellt.. altså anti-gravity flyenhter. såvidt jeg forstå var ikke dette var aliens heller?