TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lurer pÃ¥ og prøve ut denne metoden !!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #236472  av sx-4-ever

Lurer på og prøve ut denne metoden da pengene har tatt slutt og tiden begynner og renne ut.

Dette fordi felgene jeg har kjøpt stikker et par cm uttafor hjulbuen, og jeg har et 3" rør stående i garasjen på ca 1 meter, så det må da passe perfekt :D

Her er veiledningen min ;) hehe!!

#236520  av soltec

nei nei og atter nei. ville ikke gamblet på at det gjekk bra. Men var jo en snodig måte å gjøre det på.

#236525  av sx-4-ever

Har fått mange positive svar på det faktiskt :D At det vil fungere. Bilen skal lakkes i vinter igjen uansett. Åsså må noe gjøres får og få på felgene. Så jeg vil prøve forsiktigt og se hvordan det går :)

#236557  av OrIoN89

hahaha ;D Uff.. Men om man er litt dreven, så kan man jo prøve... ville kanskje prøvd med hammer først ;p

#236563  av sindrejl

OrIoN89 skrev:hahaha ;D Uff.. Men om man er litt dreven, så kan man jo prøve... ville kanskje prøvd med hammer først ;p
har sett marcus gjøre dette på en toyota hiace ;) funket fett det

#236564  av sx-4-ever

sindrejl skrev:
OrIoN89 skrev:hahaha ;D Uff.. Men om man er litt dreven, så kan man jo prøve... ville kanskje prøvd med hammer først ;p
Haha ! Nå viser det seg at en kamerat har en slik ei valse du fester på boltsirkelen liggende som du justerer ut etter hvert som du ruller. Så var det bare og få tak i han :P hehe.

#236568  av demon

ser jo brutalt ut men det værste er jo at det ble bra. :D

#236570  av sx-4-ever

demon skrev:ser jo brutalt ut men det værste er jo at det ble bra. :D
ENIG !

#236617  av Kilgallon

sx-4-ever skrev:
sindrejl skrev:
Haha ! Nå viser det seg at en kamerat har en slik ei valse du fester på boltsirkelen liggende som du justerer ut etter hvert som du ruller. Så var det bare og få tak i han :P hehe.
Ville nok helelr ha valset hjulbuen enn å hamret den ut :wink:

#236678  av sx-4-ever

azt skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=21871
Hvor lenge lånes den ut for 500kr eventuelt om jeg ikke får tak i nå idag/i morgen?

#236758  av azt

sx-4-ever skrev:
azt skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=21871
Hvor lenge lånes den ut for 500kr eventuelt om jeg ikke får tak i nå idag/i morgen?
egentlig bare en dag. (ikke så keen på folk som låner over lenger tid, og så til slutt blir det bare glemt...)trenger ikke levere tilbake samme dag liksom. trenger ikke mere. tar maks 2 timer per hjulbue. og regner med at det bare er bak du skal ta.

#236785  av sx-4-ever

Jo, men den må liksom sendes i posten :P Åsså må jeg ta det en dag jeg har fri fra jobb.. Men han kameraten min fikk fatt i valsa ;) Lik din, så da er det fikset :D

#242812  av OrIoN89

Kilgallon skrev:
sx-4-ever skrev:
sindrejl skrev: har sett marcus gjøre dette på en toyota hiace ;) funket fett det
Ville nok helelr ha valset hjulbuen enn å hamret den ut :wink:
Hehe.. joa, men har kanskje litt mer kontroll om man tar hammeren for hånden... :roll:

#242903  av sx-4-ever

Brukte valse :) Begge buene bak var gjort på en time, halv annen. Vi fikk bretta inn kanten + ca 2cm ut. Lakken sprakk, men det var ikke til og unngå :)