nei det er blandt de eneste til salgs jeg IKKE har tittet på

burde vel ta en nærmere kikk på den også, men kjøper vel like greit arildm sin om jeg først skal ha rød.
Be ham kompisen din ligge LANGT unna den ene sorte til salgs.. pokkers selgeren står og annonserer den som "Strøken" og i "veldig god stand" burde betalt bensinpengene mine for å lurt meg ut å kikke på den. Bullshit fra ende til annen, spesielt da den nærmest holder på å dette sammen av rust.
Den andre sorte sier også selgeren er rustfri men det er den ikke, dog den er langt rimeligere priset ..
anyway angående bilen til salgs:
85' av tidligste typen er litt skummel med tanke på barnesykdommer siden det er de første mr2'ene. Det vanligste er girkassa og clutchen, gi på i 1st gir og smekk den rett i 5. Om turtallet detter som en stein er clutchen bra, hvis ikke er den gåen. Ellers har den en tendens til å slure inn i 2. gir og 5.gir kan finne på å dette ut om girkassen er sliten.
Veldig viktig å kikke på rust! Se foran rundt lyktene og når du vipper dem opp rundt hele huset og alt ved dem hvordan tilstanden er, se fremmi at alt er veeeldig tørt og fint og ikke en rustflekk, ellers kan det være fukt. Se i kupee og sjekk skruene til stolene at disse ikke er rusta og at det ikke har vært fukt i kupeen. Se bak i bagasjerom for fukt og rust, samt ta vekk teppet og "papp-platene" på hver side bak for å se at det ikke er masse vann nedi der samt rust. Motor bør ikke ryke, gå ujevnt eller tikke for mye. Er normalt at denne motoren er litt "vanskelig" å kjøre i lav hastighet med tanke på at motoren dauer lett uten litt turtall og mellomgassing. Er også en vanlig "feil" at gasspedalen henger, dog det er en feil man absolutt ikke ønsker skal være der.
Ser på bildet at det meste virker pent bortsett fra en liten ripe i midtkonsoll plata.. denne kan erstattes lett så det er ikke noe problem.
Fortell kompisen din dette om han skal se på bilen.
Lykke til med kjøpet
