Side 1 av 1
resistorer og bensinpumpe rele
Legg innLagt inn:07 mai 2007 14:46
av aneriks
har byttet motor til turbo motoren men har liksom ikke mere en en kontakt til disse tingene se bilde, er 3 inganger der, må jeg bruke disse? eler er det noen som vet hvor jeg kan koble dem til?
har merket rundt de 3 tingene jeg prater om
blir veldig taknemlig for svar...
Legg innLagt inn:07 mai 2007 14:51
av celica_st185
må bruke injector resistorene å bensinpumperele, men ikke bensinpumpemotstanden

Legg innLagt inn:07 mai 2007 14:57
av aneriks
celica_st185 skrev:må bruke injector resistorene å bensinpumperele, men ikke bensinpumpemotstanden 
men du vet ikke hvordan jeg kan finne ut hvor jeg skal koble det har jo bare en stikk men trenger 2
Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:12
av celica_st185
har du resistorene til dysene da?
Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:20
av aneriks
celica_st185 skrev:har du resistorene til dysene da?
er 2 sånne resistor pakker der og et bensinpumpe rele, så vil jo tro det,
er bare dette som gjenstår så er jeg ferdig så er litt kjedelig at jeg ikke finner ut av det liksom...
Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:43
av celica_st185
skal stikke ut i garasjen å se på min bil hvordan stikket ser ut, straks tilbake

Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:47
av aneriks
celica_st185 skrev:skal stikke ut i garasjen å se på min bil hvordan stikket ser ut, straks tilbake 
takk

Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:50
av celica_st185
ett rundt stikk med 5 ledninger til dysemotstandene og to til bensinpumperesistorene
Legg innLagt inn:07 mai 2007 15:51
av aneriks
celica_st185 skrev:ett rundt stikk med 5 ledninger til dysemotstandene og to til bensinpumperesistorene
jeg har bare et rundt et så vist det er det som skal i dysemotsanden så trenger jeg ikke de andre? eller?
Legg innLagt inn:07 mai 2007 16:57
av celica_st185
Du trenger bensinpumpereleet også, men bare det som slår pumpa av og på, ikke det som veksler mellom 12 og 5 v

Legg innLagt inn:07 mai 2007 17:48
av aneriks
celica_st185 skrev:Du trenger bensinpumpereleet også, men bare det som slår pumpa av og på, ikke det som veksler mellom 12 og 5 v 
helt topp,for håper den ene stiken ejg har er den som skal til dyse motstandene da, bensinpumpen kan jeg jo eventuelt legge inn en tvanskjøting på og bare skru den av og på når jeg skal starete..
Legg innLagt inn:07 mai 2007 19:50
av celica_st185
Har hatt en sånn patent på en gammel merce jeg hadde før

men det greieste er jo å få gjort det skikkeli når du først holder på

Legg innLagt inn:07 mai 2007 20:30
av Larsen
Kan jo være farlig det ved en ulykke...
Legg innLagt inn:07 mai 2007 20:36
av Morten
Trenger ikke styre med bensinpumpe motstanden. Du bruker bare oppsett ala gti motoren (som allerede er i bilen, og ferdig kobla orginalt). Den ekstra motstanden skrur du bare av braketten og glemmer (eller lar den stå der ukobla). hehe

Eneste den er til er den 2-trinns pumpe funksjonen, som mange uansett kobler bort.
Edit: og ja, den pluggen du har på ledningsnettet der til dysemotstanden (som du må ha).
Legg innLagt inn:08 mai 2007 20:33
av aneriks
hørtes helt topp ut, gleder meg til og skru og kansje endelig få start på den igjen
