TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvem har peiling pÃ¥ vestlandet?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #241854  av tommis
 
Noen som vet om en/et seriøst firma som lakkerer og monterer bil og styling på vestlandet?

 #242753  av tommis
 
Noen som har erfraring med/eller hørt om Os Lakk & Karosseri AS?

 #242896  av sexten
 
Jeg skal også lakkere rimelig snart, men monterer mest sannsynlig selv. Så om du kommer over noen bra så er jeg veldig takknemlig om du sier fra:)
Selv har jeg brukt han som holder til i Fjøsangerveien (husker ikke navnet i farta, står en sølvgrå Chevrolet pickup utenfor) til å lakkere baklyktene mine, og da gjorde han et meget bra arbeid (selv om han var usedvanlig treg).

 #243028  av WireD
 
Slengesol tenker du på :wink:

 #248390  av Krabbe
 
"Jeg har gode priser på lakkering til alle gatebilinteresserte. Standard lakkering i ordinære farger (eks. bilens org.farge) koster 15.000,- på en normal sørrelse bil. Prisen innbefatter nedsliping, vasking og lakk. Bulker, steinsprutskade og rustarbeid kommer i tillegg. Ekstraarbeid blir enten vurdert med fastpris eller pris pr. time.
Vil du gjøre grunnarbeidet selv, kan det være greit om vi ser over bilen før du begynner. Spesielt viktig desom du ikke har erfaring. Jeg gir gjerne tips om materialvalg (f.eks. type grunning). Man vil jo ikke ha rustutslag på nylakkert bil! Bruk telefon!!! Problemer må diskuteres!!!
Fix av rust kan ofte være vanskelig. Ta kontakt for tips. Hjelper gjerne enusiaster.
Har ofte spørsmål om spesiallakk som cameleon, flakes, rainbow, CROME mm. Jeg har en del effektlakker på lager som jeg kan vise.
Ring gjerne for info. 97954509 fra 0700 til 2200.
Send også mail til gesi@gesi.no

Geir E."

Dette er sakset fra aalesund-gatebilklubb.no, han har lakkert noen av bilene der, fått intrykket av att han gjør en svært god jobb!

Han holder til på Sjøholt på Sunnmøre.