Side 1 av 1
verdi på mk2 turbo
Legg innLagt inn:31 mai 2007 20:57
av A_hjelme
Hvor mye er en 91 mod med 3.gen turbomotor verdt?
Bilen er gått 175oookm, men motor-pakka gått 100oookm.
Den er rød, men trenger ny lakk.
teknisk er den tipp topp.
Legg innLagt inn:31 mai 2007 21:14
av sindrejl
store spørsmålet er om bilen er godkjent, er den ikke det er den ikke verdt mer enn en n/a bil nesten.
Legg innLagt inn:31 mai 2007 21:15
av Ivar
sindrejl skrev:store spørsmålet er om bilen er godkjent, er den ikke det er den ikke verdt mer enn en n/a bil nesten.
Ok, nå får du gi deg. Et rearclip koster litt.
Legg innLagt inn:31 mai 2007 21:16
av mr2cato
Da rekner jeg med at konverteringen ikke er godkjent!?
Med tanke på at den trenger ny lakk og sammenligning feks med
denne som er nylakkert i 2004 så vil jeg tippe en plass rundt 95.000 - 105.000,-
Litt ut i fra markedet, da nokså strøkne ombygde mr2 turboer (uten godkjenning) ligger på rundt 110.000 - 130.000,- (Da med unntak av de meget modifiserte).
Legg innLagt inn:31 mai 2007 21:48
av jumbo
Ivar skrev:sindrejl skrev:store spørsmålet er om bilen er godkjent, er den ikke det er den ikke verdt mer enn en n/a bil nesten.
Ok, nå får du gi deg. Et rearclip koster litt.
Kommer vel strengt tatt helt an på kjøperen, men for min del er jeg enig i at en ombygget ikke-godkjent bil selvsagt har langt lavere verdi enn en original eller godkjent ombygget turbo. Og nei, det har null og niks å gjøre med at jeg har godkjent selv.
Legg innLagt inn:31 mai 2007 22:26
av aneriks
jumbo skrev:Ivar skrev:sindrejl skrev:store spørsmålet er om bilen er godkjent, er den ikke det er den ikke verdt mer enn en n/a bil nesten.
Ok, nå får du gi deg. Et rearclip koster litt.
Kommer vel strengt tatt helt an på kjøperen, men for min del er jeg enig i at en ombygget ikke-godkjent bil selvsagt har langt lavere verdi enn en original eller godkjent ombygget turbo. Og nei, det har null og niks å gjøre med at jeg har godkjent selv.
det er klart den er verd mindre ikke godkjent, men er jo verd en del mere en en gti fordeom
Legg innLagt inn:31 mai 2007 22:29
av Ivar
jumbo skrev:Ivar skrev:sindrejl skrev:store spørsmålet er om bilen er godkjent, er den ikke det er den ikke verdt mer enn en n/a bil nesten.
Ok, nå får du gi deg. Et rearclip koster litt.
Kommer vel strengt tatt helt an på kjøperen, men for min del er jeg enig i at en ombygget ikke-godkjent bil selvsagt har langt lavere verdi enn en original eller godkjent ombygget turbo. Og nei, det har null og niks å gjøre med at jeg har godkjent selv.
Naturligvis. Det koster jo med avgifter og tid, men å si at den er like lite verdt som en N/A i tilsvarende stand er litt drøyt.
Legg innLagt inn:31 mai 2007 22:42
av sindrejl
Ivar skrev:jumbo skrev:Ivar skrev:
Ok, nå får du gi deg. Et rearclip koster litt.
Kommer vel strengt tatt helt an på kjøperen, men for min del er jeg enig i at en ombygget ikke-godkjent bil selvsagt har langt lavere verdi enn en original eller godkjent ombygget turbo. Og nei, det har null og niks å gjøre med at jeg har godkjent selv.
Naturligvis. Det koster jo med avgifter og tid, men å si at den er like lite verdt som en N/A i tilsvarende stand er litt drøyt.
ok kanskje litt drøyt, men man får ikke mye imellom .. 10-20k mer mener jeg en ikke godkjent snurrbo er verdt ca

men som det sies lenger oppi her kommer det helt an på kjøperen og folk med ikkegodkjente turbomr2'er sliter med å få solgt dem for tia (iallefall noen jeg har sett ligget ute leeenge nå)
Legg innLagt inn:31 mai 2007 22:52
av jumbo
Ivar skrev:Naturligvis. Det koster jo med avgifter og tid, men å si at den er like lite verdt som en N/A i tilsvarende stand er litt drøyt.
Kommer vel mest an på øya som ser og om man finner en god kjøper eller ei.