har sitti å lest en god del sammenligninger her på forumet nå den siste tiden hehe. mr2 versus rx7 versus supra versus skyline versus ditt og datt hehe. Det å sammenligne alle disse bilene blir i mine øyne helt feil siden det er villt forskjellige biler det er snakk om, med helt forskjellige motorer, design, kjøreegenskaper etc etc. Det kommer jo veldig an på hva du har som plan med bilen spør du meg. er det å holde de orginal, eller er det å bruke ti årslønner på kjerra. Hadde for ikke mange dagene siden besøk av bjørnstad bil sin R34 som i følge de er bremset til rundt 700 hester. må si at det er noe av det sykeste jeg har sett innenfor sin sjanger. og overgår alle supraene jeg har sett i hele mitt liv.
uansett så blir det umulig til å komme fram til et rett svar uten å prøve bilene selv og si hva man synes. om man da skal velge en bil opp under en million, så hadde jeg personlig ikke enset supra eller skyline. hadde heller valgt en ferrari eller porsche. og OM jeg skulle hatt japansk til en slik sum, så hadde det blitt nsx uten tvil.
men det er jo min mening

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo