TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #245601  av Amund
 
Jobb kontrakten var i boks, så da bare måtte eg ha meg ein Lexus.
Etter litt leiting, vart det ein 2001 modell, med sportspakke. Ein eier før meg, og i ok stand.
SÃ¥ langt er bilen 100% orginal, men blir vel et par tre ting som blir forandret etter hvert... :roll:
Som dere ser fra bildene, er senking en ting som står langt oppe på listen :roll:
Men må sei at eg er veldig overraska over hvor god bilen er å kjøre, ingen ulyder, gnissing eller lignende. Ein anelse mye dekkstøy er vel det eneste, men det kan komme av den totale mangel på andre lyder :wink:


Var ute på en liten photoshoot med Helge Wilmann fra http://www.flexifoto.no, så legger ved dei bildene eg har fått så langt :wink:
(takk til http://www.flexifoto.no for bilder, og KIK-DESIGN for litt ekstra på wallpaper bildet)
Vedlegg
lexus 03.jpg
lexus 03.jpg (192.74 kiB) Vist 4294 ganger
lexus 02.jpg
lexus 02.jpg (207.45 kiB) Vist 4305 ganger
Lexus 01.jpg
Lexus 01.jpg (386.84 kiB) Vist 4297 ganger
Wallpaper, med litt ekstra..
Wallpaper, med litt ekstra..
lexus wallpaper 2.jpg (61.01 kiB) Vist 4344 ganger
Sist redigert av Amund den 28 jun 2007 00:18, redigert 1 gang totalt.

 #245605  av tojo
 
Se der ja :D Pen bil. Grattis :) regner med at det blir å finne endel trim(evnt 2JZGTE) osv på denne etterhvert :)

 #245606  av Mr2 Mk2
 
NICE!Der var den på plass ja :) Grattis igjen, Helge kan jaggu ta bilder :D Skikkelig stilig det i tunnelen!!

 #245608  av Amund
 
Takk takk :D
Helge kan ta bilder ja! Men var for dårligt lys når me var ute, så blir vel ein runde til seinere i sommer tenker eg :wink:

Er vel ikkje til å legge under ein stein at før eller siden så blir det litt "husmortrim" i denne også ja. Men tanken va å holde den orginal, effektmessig altså, ei stund til... Kan ikkje ha to prosjekt på ein gang....
Men så var det Erik og overtalelse egenskapene hans då :roll:

 #245629  av Kilgallon
 
Pen bil du har fått deg, og tøffe bilder :wink:

 #249273  av James
 
Grattis med ny fet bil Amund! Jah, blir vel en 2JZGTE til den en gang kan jeg tenke meg, men vel gjerne få mr2en på veien igjen først. Åssen går det med den foresten? Lenge til den er klar? :)

 #249297  av kennethx
 
Skal skrive under på at det ikke er ulyder der nei. snakk om stille interiør da!

Jeg har nøkkelkort til bommen nå, så får gi en lyd når det blir ny bilde session :)

 #249477  av Amund
 
Takker :wink:
Er vel ikkje til å stikke under ein stol, at en eller annen dag blir det skiftet motor. MEN, skjer garantert ikkje på denne siden av nyttår :roll:
Når det gjelder MR2'en, den kommer på veien, sånn heilt plutselig :wink:

Nøkkel til bommen er sjef 8) Må ta det ein dag med godt lys, og ein dag når Smurfen er edru nok til å ta bilder :roll: hehehe

 #249613  av Kjelliken
 
:D Grattis med bilen Amund neida er ikke mesunnelig eg. Den kommer jo til og stå på tunet mitt ganske så ofte fremmover den der 8)

Og hvor i prkker er takken for og lage til tunell bildet ditt???? :roll:

 #249716  av Amund
 
Kjelliken skrev::D Grattis med bilen Amund neida er ikke mesunnelig eg. Den kommer jo til og stå på tunet mitt ganske så ofte fremmover den der 8)

Og hvor i prkker er takken for og lage til tunell bildet ditt???? :roll:
Fornøyd no :wink:
Trudde det var nok med at du fekk æren av å sjå på bilen stort sett kvar dag eg :roll:

 #249817  av Thomas S
 
Kor i Berge freser denne rundt då? Vil se den live :D IS200 må være den fineste Leuxsen som noen gang har blitt produsert :twisted:

 #249915  av Amund
 
Bilen er å sjå Osterøy-Åsane-Askøy distriktet. Siden eg farter mykje rundt i dei trakter.
Ta ein tur på Eikås på søndag, så kan du få et lite glimt. og om eg får tid, så er den senket også til da... :roll:

 #249945  av Thomas S
 
Hmm! Kortid skjer det ting på Eikås då? Våkner vell i 3 tiden etter å jobbet natt til søndag...

 #249957  av Kjelliken
 
:D mener det var fra tolv til fem eller noe i den duren der.

Joda amund fornøyd no hehe :roll:

 #250326  av Thomas S
 
Var der i 20min. Jobbet lørdags natt så ble lit sein :? Gikk glipp av de beste bilene :(