Side 1 av 1
innmat mr2 turbo
Legg innLagt inn:08 jun 2007 22:40
av guffen85
er det smidde stempler osv i gen2 mr2 turbo? prøvde å søke litt men fant ikke noe ja eller nei svar
Legg innLagt inn:09 jun 2007 10:50
av ælen2
Den e nokk bare koka i grøutkjelen den ja. Men d e jo svært få bila som leveres orginalt m smidd innmat da. D e dyrt å drei d i CNC maskina vøtt.
Men d fins jo å få i, Wiseco har jo my snavel da!!
Legg innLagt inn:10 jun 2007 18:37
av Doffen696
ælen2 skrev:Den e nokk bare koka i grøutkjelen den ja. Men d e jo svært få bila som leveres orginalt m smidd innmat da. D e dyrt å drei d i CNC maskina vøtt.
Men d fins jo å få i, Wiseco har jo my snavel da!!
Les forumreglene
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709 punkt 7 om bruk av språk på forumet
Legg innLagt inn:11 jun 2007 15:05
av Andy_Celica
Er ikke smidd innmat i 2gen 3sgte nei, heller ikke i 3gen.
Legg innLagt inn:11 jun 2007 20:33
av Master
... men i følge en på det amerikanske mr2 forumet mr2oc.com tåler de originale stemplene og rådene 27 komma noe PSI med trykk fint.

Legg innLagt inn:12 jun 2007 23:42
av larsst185
er nå uansett aldri trykk som tar knekken på et stemplet uansett
Legg innLagt inn:13 jun 2007 14:05
av mr2cato
larsst185 skrev:er nå uansett aldri trykk som tar knekken på et stemplet uansett
Er det tenningsbank som følger av for høyt trykk som gir varm luft som skader stemplene?
Legg innLagt inn:13 jun 2007 15:04
av larsst185
tenningsbank som følge av for mager blanding (for mye luft i forhold til bensin) og eller for agressiv tenning
Legg innLagt inn:13 jun 2007 16:43
av Larsen
larsst185 skrev:tenningsbank som følge av for mager blanding (for mye luft i forhold til bensin) og eller for agressiv tenning
Eller for varme tennplugger, for lav oktan på bensinen, for høy kompresjon, for varm luft osv.