TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #319697  av pkgrette
 
jeg vet helt sykt måtte ha den når pansert komm litt fort opp i fart:P

mapsi skal levere den i carbon men dem svarer ikke på mail så jeg måtte bestille fra toyota jeg å
 #319698  av inzane2012
 
pkgrette skrev:jeg vet helt sykt måtte ha den når pansert komm litt fort opp i fart:P

mapsi skal levere den i carbon men dem svarer ikke på mail så jeg måtte bestille fra toyota jeg å
rekner med det er madpsi du tenkte på :) virker som dem har avsluttet veldig mye av produksjonen av carbondeler til mr2 nå, sist jeg var inne å sjekka var mesteparten gått ut av produksjon, så virker som dem har blitt tatt av finanskrisa dem og, for dele demmers var ikke akkurat billige heller, pluss at jeg tror mesteparten vart lagd på bestilling...
 #319699  av hmsilset
 
pkgrette skrev:jeg vet helt sykt måtte ha den når pansert komm litt fort opp i fart:P

mapsi skal levere den i carbon men dem svarer ikke på mail så jeg måtte bestille fra toyota jeg å
Jeg hadde nok ikke bestilt noe der om jeg visste at det skulle koste så mye :P Bare de 2 plastdeksla på hver side av plata på rundt 10mm i diameter og omtrent 1g kosta 22kr pr stk :P
 #319985  av Tiendreal
 
jeg kjøpt mer eller mindre samme del ifra toyota til T16, den er av metall med en gumilist forran, kosta 1000kr
 #322933  av hmsilset
 
Hatt mr2n min i 3 år i dag :P Gått uten noen feil vinter og sommer.Hengt bremsene av og til da,men ellers bare småtteri :D
 #322936  av James
 
Grattis da :) Gode greier det :) Videre planer for den?
 #322940  av hmsilset
 
James skrev:Grattis da :) Gode greier det :) Videre planer for den?
Bare holde den i ok stand,lakke den og få inn motor på 4-500hk når jeg er gjeldfri om noen år :P Blir ihvertfall satt av 50-100.000 til motor og jobb,siden jeg ikke liker å gjøre sånt selv blir det jo noen kroner.Bør nærme seg 400hk da ihvertfall :P Synes 270+- er bra,men må ha mere om jeg får det ganske driftssikkert :D Hører mye om datasprut som må til over 300hk, men hvordan i all verden klarer folk å få så mye feil? frister ikke om man må gruble over feil hver eneste uke :D
 #323496  av hmsilset
 
Bestilt vinyl til glasstaket mitt.Må bare se om jeg klarer å få det til å se ut som helt tak.Blir det bra så bestiller jeg nøyaktig farge omtrent :P
 #323515  av hmsilset
 
knut_olestad skrev:Skal se hva jeg finner av vinyl i morgen :)
toppers :P
 #323516  av marlboro1310
 
for å erstatte targaen eller??
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18