TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #364716  av inzane2012
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:starta opp ei lita sidebedrift du nå da?? mye tar du for en runde med vask, rens og voks da?
Er bare på morro om jeg får lyst å polere ett par ganger i måneden da :wink: Tar kun full pakke med det utstyret jeg har.Orker ikke sånne jobber der en bare kliner på voks utenpå fult av riper.10-50 timers jobber.Priser ligger fra 1000-5000kr pr bil for det meste :wink:
ja du har vel garsje å stå og da kanskje?? jeg tar bare 750kr nå for en vask, rub og voks, tenkte det var en fin plass å begynne, ikke for dyrt så får flere folk se hva jeg kan, og etterhvert som jeg får kjøpt bedre utstyr og blir flinkere så tar jeg sikkert mer betalt etterhvert... men det største problemet mitt er at jeg ikke kan stå under tak, så er totalt avhengig av været :(

tror jeg har 1 skikkelig jobb igjen i sommer da, og det er en dogde viper RT10, bare satser på at eieren tar sjangse på å la meg behandle den, og han har god takplass og bruker den lite så da kan jeg egentlig ta så lang tid jeg vil ;)
 #364718  av hmsilset
 
ja, har plass å holde på like ved 2 selv vaskehaller.Tok 700kr for første jobbene jeg også :) Anbefaler å kutte ut sånne 1 dags jobber om du begynner å bli flink.Blir ett helsikes press,pruting styr om du velger bare utvendig f.eks..Jeg har valgt å få vekk de som skal ha gjort litt bare, så slipper jeg mas og småpenger :wink: Håper du finner plass å holde på snart da.Det er viktig å få roen på seg og ikke la været bestemme.
 #364735  av inzane2012
 
hmsilset skrev:ja, har plass å holde på like ved 2 selv vaskehaller.Tok 700kr for første jobbene jeg også :) Anbefaler å kutte ut sånne 1 dags jobber om du begynner å bli flink.Blir ett helsikes press,pruting styr om du velger bare utvendig f.eks..Jeg har valgt å få vekk de som skal ha gjort litt bare, så slipper jeg mas og småpenger :wink: Håper du finner plass å holde på snart da.Det er viktig å få roen på seg og ikke la været bestemme.
skal jeg få en skikkelig plass til å holde på med dette litt mer aktivt så må jeg nesten kjøpe meg en garasje med vanntilgang og strøm, og sånt vokser desverre ikke på trær her i området, beste nå er om "kunden" har egen garasje... men drømmen er jo ett hus med en svær garasje med en dedikert plass til detailing ;)
vist været holder i helga så blir det to "små jobber" da, så blir det noen ekstra kr på kontoen :) hehe
 #364827  av hmsilset
 
Andrepedersen skrev:Nydelig MR2 ;) Såg den låg ute for salg for rundt 1 års tid siden, var det du som kjøpte den ? :P

Takk :) Jeg som la den ut for salg.Var bra interesse, men orka ikke selge den alikevel.Er veldig få som vet hva det egentlig er de har lyst å kjøpe :wink: Derfor selger jeg ikke før det kommer en kjenner som vet hva han vil ha :wink: Gjør ikke meg noe å beholde den for å si det sånn.Liker å ha mr2 nå på sommeren!
 #364852  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
Andrepedersen skrev:Nydelig MR2 ;) Såg den låg ute for salg for rundt 1 års tid siden, var det du som kjøpte den ? :P

Takk :) Jeg som la den ut for salg.Var bra interesse, men orka ikke selge den alikevel.Er veldig få som vet hva det egentlig er de har lyst å kjøpe :wink: Derfor selger jeg ikke før det kommer en kjenner som vet hva han vil ha :wink: Gjør ikke meg noe å beholde den for å si det sånn.Liker å ha mr2 nå på sommeren!
Som musikk i mine ører ;)

Ble litt "engstelig" en periode da jeg plutselig så bilen din ligge ute på det åpne markedet. Hadde glatt kjøpt den på dagen om jeg ikke satt med Svarten ;)

En så strøken og velholdt mr2 skal man lete lenge etter, og det eneste jeg kan huske var negativt var en bitte liten rustflekk på førerdør. Rett meg om jeg tar feil.
 #364937  av Andrepedersen
 
hmsilset skrev:
Andrepedersen skrev:Nydelig MR2 ;) Såg den låg ute for salg for rundt 1 års tid siden, var det du som kjøpte den ? :P

Takk :) Jeg som la den ut for salg.Var bra interesse, men orka ikke selge den alikevel.Er veldig få som vet hva det egentlig er de har lyst å kjøpe :wink: Derfor selger jeg ikke før det kommer en kjenner som vet hva han vil ha :wink: Gjør ikke meg noe å beholde den for å si det sånn.Liker å ha mr2 nå på sommeren!
Det forstår jeg godt ;)
 #367468  av hmsilset
 
Toms_3S-GTE skrev:Ekstremt pen bil du har der! Eneste jeg ville gjort på den var å byttet til Rev.6 frontlykter og endra luftinntakene på sidene til den åpene typen :wink:
Takk :) Er mye som skulle vært gjort, men har ikke tid til annet enn å holde den i grei teknisk stand.Skulle faktisk bare ha solgt den, men orker ikke..hehe.
 #367474  av inzane2012
 
hmsilset skrev:Skulle faktisk bare ha solgt den, men orker ikke..hehe.
HAHA, hvordan skulle du overlevd uten mr2'n din?? du la den jo ut til salgs for litt siden men ombestemte deg jo ganske fort ;)
nei, tror du heller får holde deg til det du liker beste jeg, og heller holde bilen vedlike sånn som du gjør :)
 #367479  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:Skulle faktisk bare ha solgt den, men orker ikke..hehe.
HAHA, hvordan skulle du overlevd uten mr2'n din?? du la den jo ut til salgs for litt siden men ombestemte deg jo ganske fort ;)
nei, tror du heller får holde deg til det du liker beste jeg, og heller holde bilen vedlike sånn som du gjør :)
Jeg hadde nok klart meg :wink: hadde nok blitt trist om sommeren, men jeg kan da kjøpe noe litt nyere om ett års tid :wink:
Hadde noen slengt 60000 i bordet så hadde den gått på dagen. men gidder ikke annonse som sagt.blir bare fult av samtaler med folk som ikke har peiling på noe som helst egentlig,hehe. Jeg ombestemte meg kun fordi jeg fikk så mange henvendelser av folk som ikke vet hva en mr2 gti med turbo egentlig er :wink:
 #367481  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:din er vel ikke orginal turbo er den??
Akkurat pga. dette spørsmålet, og gjerne etter en ukes prat på mail først, så gidder jeg ikke selge :wink:
Motor er original, men er gti bil.Er 98 mod kasse, 96 motor og drivverk tror jeg.Eu godkjent i juni en gang.
 #367485  av inzane2012
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:din er vel ikke orginal turbo er den??
Akkurat pga. dette spørsmålet, og gjerne etter en ukes prat på mail først, så gidder jeg ikke selge :wink:
Motor er original, men er gti bil.Er 98 mod kasse, 96 motor og drivverk tror jeg.Eu godkjent i juni en gang.
hehe, husket bare ikke om din var orginal turbo eller ombygd :) hehe...
her på vestlandet er det så liten sjangse for å bli stoppa i teknisk kontroll og sånt, så tror ikke jeg hadde hatt så mye problem å bla opp 60lapper for din da jeg vet at du har tatt godt vare på bilen og behandlet den skikkelig :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18