TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #350563  av hmsilset
 
Hehe, har akkurat maskinpolert den, så rører ikke lakken.Måker av, så får den siste snøen smelte bort selv.Link til polering lengre opp her.
 #364426  av predator
 
Veldig bra resultat. Men hvorfor har du den hønsnettingen bak eksosen?
 #364428  av hmsilset
 
predator skrev:Veldig bra resultat. Men hvorfor har du den hønsnettingen bak eksosen?
Det er mye grovere enn hønsenetting da :D Kjeda meg en gang, så fant ei gammal krølla plate og banka den ut.Kutta av den gamle og sveisa på denne.Gjort på 1 time :D Var lei av den originale..
 #364430  av inzane2012
 
er det bare chenille hanske du bruker?? kan anbefale deg mother's lammeull hanske, den er nesten litt orgasmisk å vaske med, glir så lett og yndig over bilen, hvertall sammen med PB superslick&sudds shampoo'en ;)
 #364433  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:er det bare chenille hanske du bruker?? kan anbefale deg mother's lammeull hanske, den er nesten litt orgasmisk å vaske med, glir så lett og yndig over bilen, hvertall sammen med PB superslick&sudds shampoo'en ;)
Jeg er glemsk, så om jeg glemmer å tørke den så blir det luktende pyton :D Jeg bruker kun chenillle og maxi suds2 til bøttevask.Synes det fungerer veldig bra.Fikk varer for 15.000 denne måneden, så har en del swissvax å teste ut også :wink:
 #364436  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:Rett og slett vakkert! 8) Har veldig sansen for bilen din og hvordan du behandler den ;)

Tusen takk! Er jo minst like flink du med din, og det er kjempebra :) Er mye småskader på min da, men har som mål å holde unna rusten først og fremst.Lakking blir vel omtrent i år 2045 :wink:
 #364437  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:Rett og slett vakkert! 8) Har veldig sansen for bilen din og hvordan du behandler den ;)

Tusen takk! Er jo minst like flink du med din, og det er kjempebra :) Er mye småskader på min da, men har som mål å holde unna rusten først og fremst.Lakking blir vel omtrent i år 2045 :wink:
Takk for det :)

Småskader sier du.. Da må de iallefall være små ;) Syns bilen din ser strøken ut. Må jo tenke på at disse bilene begynner å dra på åra. Men alder er bare et tall ;) mr2's ungdommelighet og skjønnhet vil alltid være der 8)

Sånn som du behandler den, så vil ikke rust være et problem, og det hjelper jo på det at de versjonene av mr2 som vi har, er galvanisert.
 #364480  av inzane2012
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:er det bare chenille hanske du bruker?? kan anbefale deg mother's lammeull hanske, den er nesten litt orgasmisk å vaske med, glir så lett og yndig over bilen, hvertall sammen med PB superslick&sudds shampoo'en ;)
Jeg er glemsk, så om jeg glemmer å tørke den så blir det luktende pyton :D Jeg bruker kun chenillle og maxi suds2 til bøttevask.Synes det fungerer veldig bra.Fikk varer for 15.000 denne måneden, så har en del swissvax å teste ut også :wink:
nice :) tørr jeg spørre hva du har fått for noe? SV master pakke eller?? ;)
 #364642  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:er det bare chenille hanske du bruker?? kan anbefale deg mother's lammeull hanske, den er nesten litt orgasmisk å vaske med, glir så lett og yndig over bilen, hvertall sammen med PB superslick&sudds shampoo'en ;)
Jeg er glemsk, så om jeg glemmer å tørke den så blir det luktende pyton :D Jeg bruker kun chenillle og maxi suds2 til bøttevask.Synes det fungerer veldig bra.Fikk varer for 15.000 denne måneden, så har en del swissvax å teste ut også :wink:
nice :) tørr jeg spørre hva du har fått for noe? SV master pakke eller?? ;)
jeg tror den var med i pakka ja :)
 #364714  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:starta opp ei lita sidebedrift du nå da?? mye tar du for en runde med vask, rens og voks da?
Er bare på morro om jeg får lyst å polere ett par ganger i måneden da :wink: Tar kun full pakke med det utstyret jeg har.Orker ikke sånne jobber der en bare kliner på voks utenpå fult av riper.10-50 timers jobber.Priser ligger fra 1000-5000kr pr bil for det meste :wink:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18