TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #253144  av Th4 Ghost
 
celicat23 skrev:
Th4 Ghost skrev:imponerende, hadde aldri klart å tenkt på å gjøre noe sånt. er tilogmed detaljer som skyggen på utsiden. Vet ikke om du har brukt "magic cutting" verktøyet eller om du har klippet selv, men finner iallefall ingen feil
Bare bruk av "pen tool" her i gården :wink:
jeg ser en feil! mowhahaha. måtte bruke litt tid men ser to tapper som stikker ut nå :P neida, er bra dette.

Folk som har jobb med ps vil jeg tro har utdanning i det og lignende program samt flink til å tegne osv. De som er virkelig flinke tegner først, og så jobber med tegningen på PS etterpå

 #253146  av sindrejl
 
celicat23 skrev:
sindrejl skrev:du burde fått deg jobb som har med ps å gjøre du ;) er mye penger å hente i slikt
Må nok kunne mye mer om PS enn hva jeg kan før en kan jobbe med det. Men en jobb med noe bil relatert hadde vært gøy.
agreed :P Kjedelig å jobbe på sportsbutikk (super-g) når man faktisk har null interesse for sport og er mye mer keen på å drive med noe som har med bil å gjøre. Kanskje jeg burde gå videregående på nytt igjen.. hah

 #253148  av Th4 Ghost
 
sindrejl skrev:
celicat23 skrev:
sindrejl skrev:du burde fått deg jobb som har med ps å gjøre du ;) er mye penger å hente i slikt
Må nok kunne mye mer om PS enn hva jeg kan før en kan jobbe med det. Men en jobb med noe bil relatert hadde vært gøy.
agreed :P Kjedelig å jobbe på sportsbutikk (super-g) når man faktisk har null interesse for sport og er mye mer keen på å drive med noe som har med bil å gjøre. Kanskje jeg burde gå videregående på nytt igjen.. hah
hva med høyskole? du har da almenne utdanning :P kan gå hva du vil du nå

 #253162  av GhostRider88
 
utrolig fine bilder!

Er det mulig å sende deg et bilde som du kan modde? :roll:

 #253167  av celicat23
 
GhostRider88 skrev:utrolig fine bilder!

Er det mulig å sende deg et bilde som du kan modde? :roll:
Takker. Send meg en PM så kan jeg se på det.

 #253168  av celicat23
 
Th4 Ghost skrev:hva med høyskole? du har da almenne utdanning :P kan gå hva du vil du nå
Pssst! "bilde tråd" :wink:

 #253169  av celicat23
 
Skrivebords bakgrunn. Lagd for 1024x768 oppløsning.

Bilde

 #254010  av sindrejl
 
herlige himmel.. nydelig!

 #254013  av celicat23
 
sindrejl skrev:herlige himmel.. nydelig!
Takker, takker :D

 #254033  av Rage
 
Fine bilder. Du får prøve deg på HDR potografering ;)

 #254046  av celicat23
 
Rage skrev:Fine bilder. Du får prøve deg på HDR potografering ;)
Har prøvd, men klarer ikke få fine resultater - så holder meg til photoshop ;)

 #255049  av Kilgallon
 
MÃ¥ si bildene dine blir bedre og bedre :wink:
Stå på.

 #255079  av celicat23
 
Kilgallon skrev:MÃ¥ si bildene dine blir bedre og bedre :wink:
Stå på.
Takker, hyggelig og høre.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 102