TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #462049  av celicat23
 
De må vel bort å titte når folk roter rundt i nærheten av fly :) Og jeg husker ikke helt, men det var vel muligens noen skilt om at du skulle drite i og parkere / kjøre inn der jeg var.
 #462088  av ArildM
 
Må være mitt favorittbilde av bilen med nyfelgene :mrgreen:
Helt perfekt 8)
 #462123  av celicat23
 
@ARILD Likte det selv, så valgte og poste i lavere oppløsning enn ellers :) Det er utrolig hva folk gidder å stjele på nett :)

Hoppa ut av senga klokka 5 og dro ut en tur i dag.

Photoshoppa lys? Mhm :)
Bilde

Utenfor stengt hotel..
Bilde
 #462125  av ArildM
 
Ingen tvil om at du fortsatt har meget bra ferdighet til å ta bilder enda 8) :mrgreen:
 #462370  av celicat23
 
Dro ut i går natt (vel, teknisk sett i dag tidlig) og tok noen bilder. Kom en varebil kjørende forbi akkurat når jeg tok bilde, og det fungerte jo greit.. Fancy lys over bilde og greier.. Trenger ikke kjøpe en lyssabel og løpe forbi kamera når du er i oslo.. Uansett tidspunkt så er det andre ute å kjører.

Bilde
 #463329  av ArildM
 
Kjenner jeg gleder meg til å ta ut MR2n jeg også, men meldt 5 grader og regn i hele påska så får vel bare vente litt.
Strøken den bilen din :wink:

Får du godkjent felgene? Er vel kanskje ikke sååå mye utom org specs? :mrgreen:
 #463331  av celicat23
 
Det eneste som jeg pr akkurat nå ikke vet om er lovlig er 275/30 dekk på 10.5x20 felg i henhold til stro normen. Jeg har bare sett ett utklipp fra stro normen på nett (som jeg ikke vet fra hvilket år det er) og der var 285/30 det smaleste dekket som blir godkjent på 10.5x20 felg.

Det er rimelig idiotisk når 265/30 er lovlig å strekke på 10x20 men... :roll:

Sånn ellers er impress og rulleomkrets innafor, og jeg la ikke merke til noe subbing forrige sommer - selv om det er så på f**tehåret som det kan bli. 285 trenger jeg ikke prøve på felgene, for den kombinasjonen er utprøvd og bekreftet at subber av andre.

Verste fall, for å få det 100% lovlig, blir å selge felgene ( :? :( :cry:) og teste 265/30 på 10x20 ET22 - som jeg tror skal sånn ca bli akkurat samme look som det er nå. Eventuelt 275/30 på 10x20 ET25. Da kan jeg også bare bruke de som "visningsfelger" og kjøre rundt med 10.5x20 felgene. Men det er litt dyr løsning, og jeg har allerede ett sett felger liggende i stua så jeg treger ikke enda ett :lol:

Men steg nr.1 er å finne noen som har nyeste utgave av stro normen for hånd, og få bekreftet om 275/30 er fy-fy på 10.5x20. Vurder å bare sende en mail til vegvesenet å se hvor lang jeg kommer der.
 #463350  av ArildM
 
Heftige felgkomboer gitt :lol: Jeg som enda lever i en verden der 18" felger er store saker :lol: :mrgreen:
Hvor redd er du på en skala fra 1 - 7 for å sønderknuse felgene i et stort hull i veibanen som du verken har fått annonsert eller klarer å se før det er for sent? :lol:
 #463351  av celicat23
 
Fra 1 til 7? Sånn ca 10 :) Kjøre over broskjøter på motorveien gjør vondt til innerst i sjela, og kjøre over ferister gjør at du revurderer alle valg du har gjort i livet :lol: Jeg juger hvis jeg sier at jeg ikke har tenkt på dekk/felg kombinasjoner med litt mer gummi. Det er bare at det ser så ekstremt bra ut sånn som det er :wink:
 #463353  av ArildM
 
Haha :mrgreen: Skjønner deg veldig godt. Synes det er ille nok å kjøre på "normale" dekk og felger.
Men helt enig ang utseendet, det ser heelt perfekt ut :wink:
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102