TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #255083  av BrennaRacing
 
Skikkelig fine bilder. Skal selge bilen min snart tror jeg, så du skal få lov til å ta noen bilder som jeg kan ha i annonsen, hvis du er keen?! :lol:

 #255108  av celicat23
 
BrennaRacing skrev:Skikkelig fine bilder. Skal selge bilen min snart tror jeg, så du skal få lov til å ta noen bilder som jeg kan ha i annonsen, hvis du er keen?! :lol:
Annonse bilder er så små at det klarer du fint selv :wink:

 #255112  av celicat23
 
Chevy'n er forresten bilen olsenbanden brukte i en av filmene sine visstnok. SÃ¥ da snakker vi om ett klenodie
fra eneste del av norsk filmhistorie som er verdt og nevne: olsenbanden 8)

 #255125  av ErlingK
 
Pleier aldri å komentere bilder, men det siste der var SINNSYKT tøft. Det skulle jeg lett ha hatt i stor forstørring på stueveggen!

Imponerende!!

Erling

 #255137  av ErlingK
 
Blir ikke lei av å se på det siste bildet dær altså.. Er det lov å mase om en 1680x1050 versjon som jeg kan bruke til skrivebordsbakgrunn?

Erling

 #255143  av celicat23
 
ErlingK skrev:Blir ikke lei av å se på det siste bildet dær altså.. Er det lov å mase om en 1680x1050 versjon som jeg kan bruke til skrivebordsbakgrunn?

Erling
Gi meg litt tid så skal jeg ordne. Har 3456x2304 utgave av det liggende på pc'n. Og hyggelig at noen liker det SÅ mye, da det var en del jobb :)

 #255144  av celicat23
 
Matt svart mr2 mk3 - enste fargen bilen skulle vært levert med. Helt konge.

Bilde

 #255147  av celicat23
 
ErlingK skrev:Blir ikke lei av å se på det siste bildet dær altså.. Er det lov å mase om en 1680x1050 versjon som jeg kan bruke til skrivebordsbakgrunn?

Erling
Here you go:

http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... 0x1050.jpg

Det er ikke 100% likt det andre, for jeg hadde (som vanlig :roll:) ikke lagret siste versjon av bilde sist i full størrelse.
Fjernet "rammen" rundt bildet så det skal se bedre ut på desktop'en din :wink:

 #255153  av lexusmann
 
La det til som bakgrunn..ble skikkelig bra!!!Synd man ikke har tatt vare på chevy'n..er jo en filmstjerne... :lol:
hadde vært en kul greie for gutta i pimp my ride...men dette skle veldig ut, beklager...

 #255156  av mr2cato
 
liker godt de '55 chevy'ene :D

Men '59 er jo kongen fremdeles :P

 #255174  av Zepticon
 
Fyf du har kontroll på PS altså :D
Og det med olsenbanden-bilen var dritrått!

 #255207  av ErlingK
 
Thankyou!!

Erling

 #255216  av Geir
 
Kongebilder! Mange av bildene har en helt herlig feeling over seg. Spesielt det siste med Chevyen var rått med den bakgrunnen. Niiiice.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men du har ikke tenkt på å ta litt oppdrag i ny og ne mot en slant penger? :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 102