TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #255222  av celicat23
 
Geir skrev:Kongebilder! Mange av bildene har en helt herlig feeling over seg. Spesielt det siste med Chevyen var rått med den bakgrunnen. Niiiice.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men du har ikke tenkt på å ta litt oppdrag i ny og ne mot en slant penger? :)
Takker. Skal begynne og ta bilder av andre sine biler så fort jeg får tatt unna de jeg har i "kø" nå. Tanken er og gjøre
det helt gratis, siden jeg selv velger ut hvilken biler jeg vil ta bilder av (ergo: syns jeg bilen er kjedelig, eller rett og
slett ikke har lyst, så sier jeg nei). Skal jeg begynne og ta betalt så blir det "jobb" - og det holder nok med de 8 timene
jeg jobber hver dag fra før av :wink: Fritid er reservert for og ha det gøy!!! :D

 #256192  av celicat23
 
Sneak preview på hva jeg har tatt bilder av i dag...

Bilde

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Denne dagen har vært en relgiøs opplevelse, som har reddet hele denne sommeren for meg. ENORM takk til eieren
av bilen. Flere bilder kommer så fort de er ferdig redigert 8)

 #256194  av BrennaRacing
 
Er det den lilla Diabloen??

 #256195  av celicat23
 
BrennaRacing skrev:Er det den lilla Diabloen??
Ja. Helt fantastisk bil. Sitter her helt gira, og klarer ikke tenke tanken om og sove engang.

 #256196  av BrennaRacing
 
Den er sinnsykt fet. Titta litt på den når den sto på Shell på Mortensrud for noen uker siden.

Fikk du en prøvetur å eller?? :)

 #256199  av celicat23
 
BrennaRacing skrev:Den er sinnsykt fet. Titta litt på den når den sto på Shell på Mortensrud for noen uker siden.

Fikk du en prøvetur å eller?? :)
Nei - skal ta det neste gang :D :D :D :D :D

 #256200  av BrennaRacing
 
Da blir det sikkert enda vanskeligere å sove :lol:

Men sleng ut noen bilder a :lol:

 #256203  av celicat23
 
BrennaRacing skrev:Men sleng ut noen bilder a :lol:
Kommer nok ikke noe før tidligst i morgen kveld.

 #256324  av celicat23
 
Litt sosialt liv tok opp nesten all tiden for redigering, så kun ett bilde er klart:

Bilde

Flere kommer i morgen & søndag.

 #256325  av Sven
 
celicat23 skrev:Matt svart mr2 mk3 - enste fargen bilen skulle vært levert med. Helt konge.

Bilde
Er ikke Ketil sin vel?

 #256326  av celicat23
 
Sven skrev:Er ikke Ketil sin vel?
Stemmer.

 #256342  av Stiansen
 
Sweet bilde av lamboen :D

 #256370  av GhostRider88
 
OMF :shock: *Lyst på* :twisted:

Så det programmet av autofil der Jan Erik Larsen testet en lamborgini diablo. Sykt herlig bil og gjør vist 100kmt på 1.gir 8) Kjipt at øvre fartsgrense i Norge er 110kmt da :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 102