Side 1 av 2

S: 1990 Toyota MR2 m\ 2.gen JDM 3S-GTE -SOLGT-

Legg innLagt inn:28 jul 2007 18:13
av Dalan
Jeg selger bilen min da jeg nært sagt aldri bruker den lenger, og det er ingen vits at den står og støver ned i garasjen.. Vil vel innerst inne beholde den, men prøver lykken og ser om noen andre kan få mer bruk for den enn meg :)
Det er ikke skilter på bilen for øyeblikket da jeg er i militæret og ikke bruker bilen.
Det er bare å betale årsavgift og tegne forsikring for å hente ut skiltene :)

Bilen
Rød 1990modell MR2 med 2.gen JDM 3S-GTE - S54-girkasse fra GTi-modellen
Bilen er kjørt ca. 208.000km, mens motoren er kjørt ca. 115.000km
Targa-tak - stoff-seter
EU-godkjent til april 2008

[+]
+Ny clutch, trykkplate, utløserlager, hoved- og slavesylinder
+Nye foringer og bærekuler i understellet foran og bak
+Så godt som nye bremseskiver og klosser foran og bak, overhalte calippere foran. Nye vaiere til håndbrekk begge sider.
+Girolje og simringer til drivakseler byttet nylig

[-]
-Litt sliten i lakken, trenger litt pleie her og der
-Burde absolutt ha nye dekk foran
-Spoilerstykket hvor antennehullet er sparklet burde lakkeres opp
-Trenger en 4hjulskontroll

Modifikasjoner
Apex'i luftfilter
ARC dumpventil
Mekanisk boostkontroller
Walbro bensinpumpe
Helt ny 6-puck fjæra sinter-clutch og sterkere trykkplate
KYB AGX dempere
Tein S-tech fjærer
High & Tight swaybar endlinks
Polyurethane foringer i understell
Goodridge stålomspunnede bremseslanger
John O. shortshift kit
Speedsource alu-foringer på girvelgere
GReddy turbotrykk, olje- og vanntemp i A-stolpeholder
'94+ baklykter
Hvite blinkere foran og på siden
Lister, kanaler osv. lakkert i bilens farge
To-farget skinn rundt girspaken
Antenne-hull på spoiler sparklet igjen
8x17" OZ Nova på sommerdekk
14" Nokian Hakapelitta 4 vinterdekk

SOLGT!

Legg innLagt inn:02 aug 2007 17:35
av Dalan
Noen bilder nå, skal ta den ut og lufte den litt i helga så skal få tatt noen ordentlige bilder av bilen utvendig da.. :)

Legg innLagt inn:05 aug 2007 10:37
av Dalan
Nye bilder

Legg innLagt inn:08 aug 2007 12:28
av Dalan
BUMP!

Bud vurderes, skal bort :)

Legg innLagt inn:11 aug 2007 16:50
av Dalan
Opp igjen

Legg innLagt inn:11 aug 2007 17:12
av angrykid
Godkjent?

Legg innLagt inn:12 aug 2007 17:41
av Dalan
angrykid skrev:Godkjent?
Ikke som i godkjent ombygd nei.

Vil man gjøre det så er bilen tatt inn i Norge juli 1998, så avgiftene blir ikke så høye.

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:28
av Dalan
Kom med høstpris-bud, bilen skal bort som sagt :)

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:32
av Andy_Celica
Er muligens intresert i den til en litt lavere Sum en 100 000, Men hvordan blir det å få igjen skilter på den nå som den har turbo motor? må den vises på biltilsynet?

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:35
av Dalan
Andy_Celica skrev:Er muligens intresert i den til en litt lavere Sum en 100 000, Men hvordan blir det å få igjen skilter på den nå som den har turbo motor? må den vises på biltilsynet?
Bare å by det!
Det er bare å tegne forsikring og betale (halv) årsavgift for å hente ut skiltene igjen, den er EU-godkjent til april 2008 så trenger ikke vise den noe som helst sted.

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:36
av Andy_Celica
Dalan skrev:
Andy_Celica skrev:Er muligens intresert i den til en litt lavere Sum en 100 000, Men hvordan blir det å få igjen skilter på den nå som den har turbo motor? må den vises på biltilsynet?
Bare å by det!
Det er bare å tegne forsikring og betale (halv) årsavgift for å hente ut skiltene igjen, den er EU-godkjent til april 2008 så trenger ikke vise den noe som helst sted.
Og til neste år så er det gratis å registrere den med turbo motor? 10 år er det ikke?

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:41
av Dalan
Andy_Celica skrev:
Dalan skrev:
Andy_Celica skrev:Er muligens intresert i den til en litt lavere Sum en 100 000, Men hvordan blir det å få igjen skilter på den nå som den har turbo motor? må den vises på biltilsynet?
Bare å by det!
Det er bare å tegne forsikring og betale (halv) årsavgift for å hente ut skiltene igjen, den er EU-godkjent til april 2008 så trenger ikke vise den noe som helst sted.
Og til neste år så er det gratis å registrere den med turbo motor? 10 år er det ikke?
Stemmer det, etter juli neste år så er det ingen avgifter på statusendring :)

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:42
av Andy_Celica
Dalan skrev:
Andy_Celica skrev:
Dalan skrev: Bare å by det!
Det er bare å tegne forsikring og betale (halv) årsavgift for å hente ut skiltene igjen, den er EU-godkjent til april 2008 så trenger ikke vise den noe som helst sted.
Og til neste år så er det gratis å registrere den med turbo motor? 10 år er det ikke?
Stemmer det, etter juli neste år så er det ingen avgifter på statusendring :)
Isåfal kan jeg By 90 000 for den med forbehold at jeg kan skjekke hva det koster å forsikre den før budet mitt er 100% gjyldig.

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:44
av Dalan
Andy_Celica skrev: Isåfal kan jeg By 90 000 for den med forbehold at jeg kan skjekke hva det koster å forsikre den før budet mitt er 100% gjyldig.
Sjekk hva det koster du så skal vi nok bli enige etter det :)

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:49
av Andy_Celica
Dalan skrev:
Andy_Celica skrev: Isåfal kan jeg By 90 000 for den med forbehold at jeg kan skjekke hva det koster å forsikre den før budet mitt er 100% gjyldig.
Sjekk hva det koster du så skal vi nok bli enige etter det :)
Høres Bra ut, skal få skjekka ut litt sånn div i løpet av uka så tar jeg kontakt når jeg vet noe mere :D